Własne cztery kąty

wtorek, października 24, 2017


Witajcie kochani :)

Dziś wpis idealny dla tych, którzy planują zakup własnego lokum. Ponieważ coraz częściej zastanawiamy się z moim narzeczonym nad zainwestowaniem w swoje cztery kąty, postanowiłam wspomnieć o tym aspekcie również na mojej stronie. Zapraszam do lektury. :) 

Kiedy zaczynamy myśleć o zakupie swojego mieszkania musimy na wstępie określić czego tak naprawdę szukamy. Czy ma to być lokum duże, ile ma mieć metrów kwadratowych, ile pokoi, czy chcemy mieć balkon, taras, czy mamy w planach organizowanie przyjęć dla znajomych i rodziny, do czego niezbędny byłby pokaźny salon, czy lubimy komfort i wielkogabarytowe miejsca, czy wręcz przeciwnie, preferujemy małe, przytulne wnętrza, czy chcemy lokal nowy, czy może wystarczy nam taki po remoncie. Na naprawdę sporo pytań przed zakupem mieszkania musimy więc sobie odpowiedzieć.

Kolejnym krokiem jaki musimy poczynić, jeśli decydujemy się na mieszkanko nowe, jest zainteresowanie się ofertą, jaką mają dla nas deweloperzy. A zapewniam Was, że takowych jest sporo. Warto w tym celu przeszukać Internet. Ja tak też właśnie uczyniłam.

My z moim narzeczonym zastanawiamy się nad wyjazdem z naszej dość małej miejscowości do większego miasta. Dlatego przede wszystkim bierzemy pod uwagę oferty z większych miast. Myśleliśmy o Warszawie lub Łodzi, ale co wybierzemy ostatecznie, to się jeszcze okaże. Mogę Wam pokazać za to jaka oferta najbardziej wpadła nam w oko. W Warszawie jest to APM Development, natomiast w Łodzi to www.osiedlenazdrowiu.pl. W obu przypadkach ceny nie są może zbyt niskie, ale uważamy, że na pewno będzie to dobra inwestycja. W obu ofertach kusi nas wspaniała lokalizacja, przepiękne tereny wokół zabudowań, dostępne powierzchnie mieszkalne według naszych preferencji, zakończenie budowy jeszcze w 2018 roku. 

Dokładnie nie wiemy jeszcze, na co się zdecydujemy, ale plany już są, a ciekawych ofert nie brakuje. Wystarczy poszperać na stronach internetowych, a można znaleźć swoje wymarzone miejsce na ziemi. Wszystkim szukającym mieszkanka polecam takie rozwiązanie.

A tymczasem pozdrawiam Was cieplutko. Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

11 komentarze

  1. Mieszkanie to ja mam ale teraz zbieram na remont :) Chciałabym mieć już uzbierane całość żeby móc wreszcie iść na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nawet nie wiesz jak wam zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrym pomysłem jest omijanie pośredników

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, ile bym dała za swoje 4 kąty

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam że to jest takie proste wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chciałbym kupić mieszkanie ale na Mazurach tak żebym miał niedaleko na żagle.

    OdpowiedzUsuń
  7. własny dom to chyba marzenie każdego, kto go jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno będę śledzić z uwagą:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń