YANKEE CANDLE - WINTER GLOW - ORZEŹWIAJĄCY, ZIMOWY DZIEŃ

piątek, września 22, 2017

Hej kochani! :)

Chciałabym dziś przedstawić Wam iście zimowy zapach marki Yankee Candle. Nadaje się on idealnie na porę roku jaką jest zima i sprawia, że możemy poczuć się w zaciszu własnego mieszkania jeszcze bardziej przytulnie. Mój sampler miałam ze sklepu Goodies.pl.


Sampler Winter Glow Yankee Candle z kolekcji Q4 2015 o zapachu zamarzniętych gałęzi drzew i świerkowych igieł, rozświetlonych bursztynowymi promieniami zimowego słońca.

Sampler Winter Glow kupimy w wielu sklepach internetowych oraz stacjonarnych z tego typu asortymentem. Ja szczególnie polecam sklep Goodies.pl, skąd właśnie pochodził mój sampler tego zapachu. Cena jednej sztuki to 11zł.

Nasz sampler ma biały kolor oraz piękną etykietkę przedstawiającą lampion z palącą się świecą oraz śnieżynki, a to wszystko w asyście puszystego śniegu. Jest to naprawdę nastrojowa i cudna naklejka współgrająca z bielą wosku. Sam zapach po odpaleniu jest średnio intensywny, ale dobrze wyczuwalny. Bardzo trudno jest mi go opisać. Czuję w nim jakąś delikatną męską nutkę, trochę lasu i jakąś świeżość, ale z tej kompozycji zapachowej emanuje także ciepło. Aromat jest na pewno bardzo zimowy, dlatego na ten okres jak najbardziej Wam go polecam. Mi do tego stopnia przypadł do gustu, że sprawiłam sobie dużą świecę, która w takim formacie elegancko prezentuje się na półce. Winter Glow będzie strzałem w dziesiątkę dla tych z Was, którzy lubują się w zimowych, nieco leśnych i specyficznych aromatach. Polecam gorąco!

Buziaki! :* Papa! :)


Inne posty na podobny temat:

16 komentarze

  1. Musi być naprawdę niezły skoro sięgałaś po dużą świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że to może być idealny zapach na teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczeń - potwierdzam, ten zapach to dalej dobry pomysł :)

      Usuń
  3. Oh obkupię się na nowe mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za polecenie. Sezon woskowo/kominkowo/świecowy właśnie niedawno się u mnie zaczął.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, ja niedawno paliłam jeszcze letnie zapachy a tu już zima! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przetestujemy, chodź "Winter is coming" nie lubimy :(. Pozdrawiamy Dr Hair.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym poczuła ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znana pozycja od YC, możliwe, że też się skuszę. W końcu najlepszy okres na tego typu zapachowe testy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za polecenie ma pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś kupiłem dziewczynie właśnie świeczkę z tej firmy, ale inny zapach. Bardzo ładnie pachniała nawet bez zapalenia, a jak już się zapaliło to na całe mieszkanie, rozprzestrzeniał się piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń