Kultowe spinki od LinziClip

poniedziałek, października 30, 2017


Cześć moi kochani! :)

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam kultowe spinki do włosów LinziClip. Kto z Was je zna, ten wie, o czym mowa. Kto nie zna, niech czym prędzej przeczyta tego posta. Zapraszam! :)

O marce

Uznana marka innowacyjnych akcesoriów do włosów z Wielkiej Brytanii. Najbardziej znani są ze spinek do włosów LinziClip.

O produktach

W ofercie LinziClip znajdziesz szorki wybór spinek do włosów z ciekawym designem. Każda kobieta znajdzie idealny wzór pasujący do jej własnego, indywidualnego stylu.

Nowoczesne upięcia włosów tylko z oryginalnymi spinkami od LinziClip. Fantazyjny i modny design, wysokiej jakości wykonanie zapewnia duży sukces marce. Każda kobieta, która raz spróbuje tych spinek już nigdy nie zechce upinać włosów innymi akcesoriami. Świetna alternatywa dla gumek, które odgniatają i przyczyniają się do nadmiernego łamania suchych i zniszczonych włosów. Spinki LinziClip to świetne rozwiązanie dla każdej kobiety, która uwielbia modne upięcia włosów.


Eleganckie, praktyczne i modne spinki LinziClip nie zsuwają się z włosów. To idealny produkt dla kobiet aktywnych, uprawiających sport lub też pragnących szybko uzyskać modną fryzurę. Duży wybór modnych kolorów i designerskich wzorów.

Ja miałam okazję testować spinkę w rozmiarze midi oraz trzy spineczki w rozmiarze mini. Powiem Wam, że początkowo sceptycznie podchodziłam do tych dość niepozornych spinek. Na pierwszy rzut oka wydały mi się bowiem pospolite, wyglądem przypominające wszystkie tego typu spinki do włosów. Po pierwszym uczesaniu okazało się jednak, że nie są to takie zwyczajne spinki. Świetnie przytrzymywały moje włosy, nie uszkadzały ich, nie odgniatały, nie zsuwały się z włosów, fryzura przetrwała cały dzień (na pierwszy ogień poszedł koczek i spinka midi). Następnie chciałam sprawdzić te spineczki w bardziej skomplikowanym upięciu. Zabrałam je więc ze sobą do zaprzyjaźnionej fryzjerki i poprosiłam, aby uczesała mnie w bardziej fantazyjny sposób przy pomocy LinziClip. Zgodziła się. Okazało się, że bardzo dobrze pracowało jej się z tymi produktami, fryzurka wyszła świetna i również przetrwała cały dzień. Spinki spisały się więc w zwyczajnym, prostym koczku jak i w skomplikowanym upięciu. Ja jestem z nich zadowolona. Używam ich również na co dzień do związywania moich włosów w domu. Spisują się rewelacyjnie w każdej sytuacji. Mogę je Wam polecić z czystym sumieniem.

A tymczasem żegnam się z Wami. Pozdrawiam cieplutko. Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

20 komentarze

  1. A ja o nich nigdy nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę zwykłe klamerki :) nasze je tylko po domu jak na przykład sprzątam albo coś innego robię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę ciekawe spineczki, pierwszy raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem dlaczego, ale one mi się zawsze ogromnie nie podobały ;)
    Zwykłe klamry jakoś bardziej do mnie trafiają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne spinki do włosów. Przydałyby mi się takie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem ładne niektóre, wszystko zależy jeszcze od upięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalne spinki :D bardzo mi odpowiada taki styl

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę je, ale powiem, że w sumie to mi się podobają są oryginalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie słyszałam o tych spinkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne są te spinki, sama zastanawiam się nad ich kupieniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za polecenie, też nie słyszałam o nich.

    OdpowiedzUsuń