ZDJĘCIA "INACZEJ", CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ MOŻLIWOŚCI FOTOLABU ;)

wtorek, września 12, 2017

Hej kochani! :)

Czy w dzisiejszych czasach zdjęcia na papierze są jeszcze modne? Czy wywołujecie swoje fotki z aparatu? Czy może pozostawiacie je na dysku komputera i kiedy chcecie powspominać po prostu włączacie sprzęt i oglądacie swoje fotografie na monitorze? Ja większość zdjęć przechowuję na dysku, ale ponieważ jestem tradycjonalistką, lubię mieć również fotografie na papierze. Chciałabym opowiedzieć Wam co jeszcze, oprócz tradycyjnego wywoływania można zrobić z naszymi zdjęciami. A można naprawdę wiele!


Ostatnio trafiłam na bardzo ciekawą stronę internetową, na dokładniej firmy FotoPrint. Powiem Wam, że mają bardzo bogatą i bardzo zróżnicowaną ofertę. Znajduje się w niej wywoływanie zdjęć online w dowolnym rozmiarze, przygotowanie fotogadżetów, kalendarze ze zdjęciami oraz fotoobrazy na płótnie. Firma oferuje usługi najwyższej jakości i wykorzystuje w swojej pracy najlepszej jakości materiały. Dzięki temu mamy pewność, że nasze wydruki będą wyraźne oraz trwałe.


Moim zdaniem, oprócz tradycyjnego drukowania zdjęć, fajnym pomysłem są również zdjęcia na płótnie oraz fotogadżety. Mogą to być wspaniałe i oryginalne pomysły na prezenty na przeróżne okazje. Fotografia na miśku, kubku czy koszulce zapewne zachwyci każdego. Z punktu widzenia blogera jest to również ciekawa opcja na przeniesienie swojej marki oraz logo na koszulki, kubki czy stworzenie efektownych blogowych breloczków. Czego się bowiem nie robi dla swoich fanów, prawda? ;)

Podsumowując, mnie ta stronka się bardzo spodobała i już rozmyślam, co by tu ciekawego zamówić. Może będzie to pluszak ze zdjęciem..., a może kalendarz z wieloma zdjęciami, który przez cały rok będzie pozwalał mi wspominać piękne chwile? Zobaczymy! :)

Pozdrawiam Was serdecznie! Buziaki! :*

Inne posty na podobny temat:

4 komentarze

  1. Ja mam taki kubek, który jest czarny pod wpływem ciepła pokazuje się zdjęcie dla mnie super sprawa szczególnie na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia na papierze. Gadżety ze zdjęciami- fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotogadżety są super pomysłem na urodziny czy inne okazje. Aktualnie zamawiam do wybranego przeze mnie paczkomatu z Fotoprint.pl

    Szybko, łatwo i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń