YANKEE CANDLE - FESTIVE COCTAIL - CIERPKO-LEŚNY AROMAT

czwartek, września 07, 2017

Witam Was kochani! :)

Macie ochotę na aromatyczny post? Mam nadzieję, że tak, bowiem mam dziś dla Was wyjątkowy zapach samplera Yankee Candle o nazwie Festive Coctail, który pochodzi z zimowej kolekcji Q4. Ja mam swój ze sklepu Goodies.pl. Zapraszam na recenzję! :)


Sampler ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu tarty wypełnionej górskimi jagodami otoczonej aromatem sosnowych gałązek.

Sampler Festive Coctail można z dużym powodzeniem kupić na stronie internetowej sklepu Goodies.pl. Cena takiej jednej świeczuszki to 11zł / szt.

Z zapachem Festive Coctail miałam do czynienia po raz pierwszy, nigdy wcześniej nie miałam okazji go wąchać, więc tym bardziej byłam go bardzo, ale to bardzo ciekawa. Samplerek ma naprawdę ładną etykietkę, która przedstawia jakiegoś drinka (mi kojarzy się on z martini) przyozdobionego gałązką z lasu oraz żurawiną. Już sam obrazek sprawia, że chcemy poznać woń tego czerwonego wosku.

Mnie jako pierwsze uderzyły dość mocno cierpkie nuty zapachowe. Faktycznie wyczułam w nich całe mnóstwo owoców leśnych, które wprost uwielbiam! Na dalszym planie, po rozpaleniu się i rozgrzaniu wosku na dobre, zaczęły wyłaniać się nuty lasku, które również są jednymi z moich ulubionych. Połączenie tej cierpkości i leśnych gałązek sprawiło, że przepadłam. Mogę uznać ten aromat za naprawdę udany i wręcz stworzony dla mnie. Jestem pewna, że chciałabym mieć duży słój tego zapachu. Sampler pachniał średnio intensywnie, killerem nie jest, ale według mojego nosa jest dobrze wyczuwalny. Nie jest to woń dusząca, ciężka czy mogąca przyprawiać o ból głowy. Super kompozycja, którą można palić bardzo długo. Wszystkim fanom tego rodzaju świeczek jak najbardziej polecam wypróbowanie Festive Coctail.

Pozdrawiam Was serdecznie! Papa! :)


Inne posty na podobny temat:

9 komentarze