KRINGLE CANDLE - LUMBERJACK - STUPROCENTOWY DRWAL ;)

poniedziałek, września 04, 2017

Hej kochani! :)

Dziś przychodzę do Was z opisem bardzo ciekawego i zarazem bardzo intrygującego zapachu od Kringle Candle o nazwie Lumberjack ze sklepu Goodies.pl. Powiem Wam, że gdy ujrzałam opakowanie daylighta, to nie bardzo wiedziałam czego będę mogła spodziewać się po tejże świeczuszce. Moje wrażenia opiszę Wam w dalszej części tego posta. Zapraszam! :)


Świeczka marki Kringle Candle o zapachu drzewa cedrowego, paczuli i ciepłego piżma..., to śmiałe i wytworne połączenie, które przyniesie ciepło i relaks. Zapragniesz otulić się tym przyjemnym, słodkim zapachem.

Daylight Lumberjack Kringle Candle z dużym powodzeniem kupimy w sklepie internetowym Goodies.pl, z którego ja właśnie miałam tą świeczkę. Cena jednej sztuki kosztuje tam 12zł.

Opakowanie tego daylighta to małe, zgrabniutkie, plastikowe pudełeczko zamykane wieczkiem. Wosk świeczki jest całkowicie biały. Zresztą wszystkie świeczki marki Kringle Candle tym się właśnie charakteryzują. Etykietka na przykrywce tego zapachu to czerwono-czarna krata, jak na koszuli prawdziwego drwala. Aromat zamknięty w pudełku ma bowiem do tego właśnie nawiązywać.


Po otwarciu wieczka do mojego nosa, bez specjalnego wwąchiwania się, dotarła bardzo mocna woń. Pytanie czego? Lasu, żywicy? Tak bym to na pierwszy rzut określiła.
Po odpaleniu świeczuszka naprawdę szybko rozprzestrzeniła olejki aromatyczne po dosłownie całym moim mieszkaniu. Jej intensywność była porażająca, więc dla tych osób, które lubią mocno czuć zapachy w swojej przestrzeni jak najbardziej mogę polecić ten daylight. A czym dokładnie pachnie? Według producenta jest tam drzewo cedrowe, patchoula, piżmo i słodycz. Mi z całą pewnością ten bukiet kojarzy się z bardzo żywicznym lasem, takim świeżym igliwiem, ale gdzieś na końcu woń faktycznie jest nieco słodka i otulająca. Powiem Wam, że trudno mi jest opisać dokładnie ten zapach, ale jest on na pewno oryginalny i nie każdemu musi się spodobać. W mojej ocenie wypadł całkiem dobrze i paliłam go z przyjemnością. Lubię bowiem takie drzewne i leśne aromaty.

Jestem ciekawa czy skusilibyście się na ten daylight. Napiszcie mi o tym w komentarzu.

Pozdrawiam Was cieplutko! Papa! :)


Inne posty na podobny temat:

5 komentarze

  1. o, właśnie czegoś takiego leśnego teraz szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie przepadam za takimi zapachami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam świeczki marki Kringle Candle, zapach lasu, drzew iglastych lubię ale w lesie nie wiem czy bym polubiła w postaci świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię leśne nuty zapachowe, mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. choć nie poczułem to jednak opis brzmi bardzo interesująco

    OdpowiedzUsuń