Tonik ziołowy oczyszczający do cery tłustej i trądzikowej od Fitomed

piątek, lipca 01, 2016

Cześć dziewczęta! :)

Dziś chciałabym przedstawić Wam moją opinię o ziołowym toniku do twarzy marki Fitomed. Wprawdzie nie przepadam za tego typu produktami, ale tym razem przetestowałam, ponieważ byłam ciekawa jego działania na mojej skórze. Jestem posiadaczką cery mieszanej z tendencją do przetłuszczania się, tak że pomyślałam, że ten kosmetyk powinien poradzić sobie jak najbardziej w moim przypadku. Co się okazało?


Składniki aktywne: wyciąg z szałwii, oczaru, melisy, nagietka, d-pantenol.
Działanie: wyciąg ziołowy zawiera olejki szałwiowy i melisowy, garbniki, saponiny, flawonoidy o działaniu oczyszczającym i antybakteryjnym. Tonik wygładza i rozjaśnia skórę, zamyka pory. Łagodzi objawy trądziku grudkowo-krostkowego.
Polecany przez dermatologów: do cery tłustej z objawami trądziku.

Składniki: Aqua, Salvia Officinalis Extract, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Melissa Officinalis Extract, Calendula Officinalis Extract, Panthenol, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Lactic Acid, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin.

Tonik ziołowy oczyszczający możemy kupić za pośrednictwem Internetu na przykład w sklepie Fitomed czyli producenta tego kosmetyku. Produkt zdobędziemy również w wybranych aptekach stacjonarnych. W drogeriach nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Cena toniku to 10zł / 200ml.

Kosmetyk otrzymujemy w plastikowej buteleczce, na której widnieją naklejki o dyskretnej i stonowanej grafice, kojarzącej się bardzo z naturalnością produktu. Nie jest to przekłamane, ponieważ skład toniku jest rzeczywiście bardzo fajny. Butelka zakończona jest nakrętką zamykaną na zatrzask, pod którym znajduje się mała dziurka czyli aplikator, dzięki któremu kosmetyk dozujemy czysto i w odpowiednich ilościach.


Tonik ma brązowe zabarwienie, mi kojarzy się ono z odpowiednio zaparzoną herbatą. Odpowiednio dla mnie, ponieważ nie za słabo, ani co ważniejsze, nie za mocno, ;) Zapach kosmetyku jest dość intensywny, mocno ziołowy. Według mnie jest to przyjemny dla nosa aromat. Konsystencja tego produktu jest wodnista, typowa dla toników.

Działanie produktu określić mogę na bardzo dobre. Przemywałam nim twarz rano oraz wieczorem po dokładnym umyciu buzi. Tonik nie podrażniał mojej skóry, ładnie ją odświeżał i przygotowywał do przyjęcia porcji kremu. Po dłuższym jego stosowaniu faktycznie zauważyłam, że moja cera mniej się przetłuszczała. Bałam się efektu wysuszającego, ale nie miało to na szczęście miejsca. Moja skóra w miejscach gdzie się przetłuszcza po dłuższym stosowaniu produktów matujących czy redukujących sebum szybko reaguje przesuszeniem i pojawiającymi się suchymi skórkami. Taki paradoks.

Podsumowując, tonik spisał się w moim przypadku bardzo fajnie, był dość wydajny, jego skład jest zadowalający a i cena jak najbardziej do przyjęcia. Tak że polecam Wam wypróbowanie tego kosmetyku.

Trzymajcie się ciepło! Papa! :)



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

6 komentarze

  1. Od jakiegoś czasu przyglądam się temu tonikowi. Skład jest bardzo zachęcający i do tego niska cena...Tyle że jak na razie widziałam go tylko w sklepach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, chyba muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego produktu, ale kosmetyki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tonik tej firmy, ale do cery mieszanej bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam do suchej i normalnej cery i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. coś dla mnie bo moja ostatnio strasznie tłusta się robi :)

    OdpowiedzUsuń