Plan pielęgnacji włosów na październik - porost, nawilżanie i oczyszczanie

czwartek, października 15, 2015

Cześć :)

Jak co miesiąc zaplanowałam pewne działania dotyczące pielęgnacji moich włosów. Wrześniowy plan pielęgnacji był dość obfity w kosmetyki. Miałam bowiem sporo nowości do przetestowania. W październiku będzie trochę mniej pozycji kosmetycznych. Stawiam jak zwykle na porost oraz nawilżanie, jednak tym razem będę też starała się czasami dość intensywnie oczyścić włosy. Sprawdźcie co przyszykowałam sobie na bieżący miesiąc.


Szampony do włosów w tym miesiącu będą dwa:
- szampon wzmacniający Morze Martwe Planeta Organica (delikatniejsze myjadło)
- szampon oczyszczający z wyciągiem z pokrzywy Yves Rocher (do mocniejszego oczyszczenia).

Odżywki do włosów:
- bananowa odżywka The Body Shop
- multifuncyjna odżywka upiększająca Marion
- kuracja odżywczo-rozświetlająca Marion.

Na porost włosów:
- lotion do skóry głowy Vitapil
- suplement diety w tabletkach Vitapil.

Mam nadzieję, że mój plan pomoże mi w pielęgnacji włosów w tym miesiącu i że będzie im dobrze służył. O powodzeniu lub niepowodzeniu mojej kuracji opowiem Wam w podsumowaniu pielęgnacji październikowej, a będzie to zapewne na początku listopada.

A jakie Wy macie plany związane z dbaniem o swoje włoski w tym miesiącu?

Pozdrawiam :)

Inne posty na podobny temat:

22 komentarze

  1. Nie miałam żadnego z produktów. :) Ja zamierza pić drożdże na porost włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie szampon z planety organiki :) lubię tego typu kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Także planuje używać odżywek z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi służą :) Ciekawe jak będą sprawdzały się u Ciebie.

      Usuń
  4. ja na jesień przygotowałam zestaw bioxsine ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioxsine używałam już nie raz. Wracam do niego, bo spisuje się u mnie świetnie. Życzę Ci powodzenia w Twojej pielęgnacji :)

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z produktów. Ja pozostaje przy olejowaniu, szamponie Sylveco i odżywce Petal Fresh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie też przydałoby się moim kłaczkom, ale niestety nie mam na nie ostatnio w ogóle czasu :(

      Usuń
  6. U mnie w tym miesiącu królują rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jak zwykle Kallos, olejowanie i szampon podobnie jak u ciebie z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój obecny cel to też porost włosów, a właściwie ich zagęszczenie. Vitapil w tabletkach łykałam, ale o lotionie nie słyszałam. Muszę nadrobić braki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się prawie wszystko pokończyło a nowości jakie nabyłam ostatnio jakoś mnie nie przekonują i chyba będzie klapa pielęgnacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę w końcu podciąć włosy - to mój plan na październik :)

    OdpowiedzUsuń