Plan pielęgnacji włosów na czerwiec - zapuszczanie i nawilżanie

wtorek, czerwca 16, 2015

Cześć :)

Dziś przedstawiam Wam mój plan pielęgnacji włosów na miesiąc czerwiec. Troszkę spóźniony, ale jest :) W tym miesiącu znów stawiam na zapuszczanie włosów oraz na ich solidne nawilżanie. Coraz wyższe temperatury mogą łatwo sprawić, że moje włoski staną się przesuszone, a mają do tego predyspozycje. Dlatego oprócz walki o dodatkowe centymetry chcę żeby ich kondycja również nie ucierpiała. Zobaczcie co przygotowałam sobie na ten miesiąc do stosowania na moje włosy i skalp.




1. Pharmaceris - skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych
2. The Body Shop - odżywka do włosów suchych
3. Planeta Organica - balsam rokitnikowy do włosów przesuszonych
4. Gloria - maska do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych
5. BingoSpa - kuracja do włosów 40 aktywnych składników
6. Kwas hialuronowy
7. Seboradin Niger.

Mycie włosów odbywać się będzie w tym miesiącu przy pomocy szamponu, który (mam nadzieję) pobudzi cebulki do pracy, a będzie to szampon Pharmaceris. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy jeśli o pielęgnację włosów chodzi, więc jest to u mnie totalna nowość.

Po myciu stosować będę odżywkę nawilżającą The Body Shop (mam jej już końcówkę, więc chcę ją zdenkować) oraz odżywkę rokitnikową Planeta Organica. Raz w tygodniu nałożę na włosy maskę Gloria wzbogaconą o kilka kropelek kwasu hialuronowego. Myślę, że taka mieszanka powinna ładnie nawilżyć moje włosy. Raz w tygodniu na skalp oraz na długość włosów nałożę kurację BingoSpa, która sprawdziła się u mnie świetnie. Więcej o niej już niedługo na blogu.

Na porost będę używała w tym miesiącu lotionu Seboradin Niger (nie załapał się bidulek do zdjęcia). Słyszałam o tej wcierce wiele dobrego i mam nadzieję, że i u mnie sprawi, że przybędzie mi kilka dodatkowych centymetrów na długości włosów. Zobaczymy :)

To wszystko jeśli o czerwcową pielęgnację chodzi. Trzymajcie kciuki aby moje włoski podrosły troszkę więcej w tym miesiącu :) I piszcie mi w komentarzach o swoich pielęgnacyjnych planach na czerwiec. Chętnie poczytam co tam sobie obmyśliłyście :)

Buziaczki :*

Inne posty na podobny temat:

29 komentarze

  1. Nie znam nic z Twojej pielęgnacji ale mam nadzieje ze będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej kuracji BingoSpa czy pobudza wzrost wlosw i tej maski gloria :D moja mama od lat uzywa lakieru tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurację BingoSpa używam już od jakiegoś czasu. Nie wiem czy pobudza włosy do wzrostu, ale jestem bardzo zadowolona jakie daje efekty na moich włoskach. Nic a nic ich nie obciąża, są po niej bardzo ładnie nawilżone i mają uwydatniony skręt.

      Usuń
  3. Świetny plan! :) U mnie ta maska z glorii czeka jeszcze na testy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie z kolei kuracja Bingo Spa strasznie obciążała włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Glorię, mnie 9 słoiczek się już skończył :D
    U mnie również nowy post :))
    A co do mojej pielęgnacji czerwcowej to mam zamiar nadal stosować mycie maską, zobaczymy jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musiała Ci Gloria nieźle przypaść do gustu skoro już tyle opakowań masz za sobą :) Fajnie, bo to maska o naprawdę prostym składzie i kosztuje grosze.

      Usuń
  6. uhuhuh, trochę tego będzie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam glorię do wzbogacania, cudna jest ;) I nawet babciny zapach lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Maska ma tak prosty skład, że aż się prosi żeby ją czymś dowzbogacić ;)

      Usuń
  8. Miał kiedyś tą odżywkę rokitnikową i bardzo ją lubiłam :). Ja w tym miesiącu również mam zamiar zpuszczać włosy (będę w dalszym ciągu wspomagać się Sesą oraz pić drożdże i skrzypokrzywę). Muszę też zadbać o końcówki bo często wyglądają na przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam więc kciuki za Twoją pielęgnację. Widzę, że masz konkretny plan - to dobrze! :)

      Usuń
  9. O, kwas hialuronowy! Do tej pory stosowałam tylko na twarz jako dodatek do kremu ale może skuszę się też na nałożenie na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również stosowałam kwas hialuronowy jako dodatek do kremów. W tej roli sprawdzał się świetnie. Tym razem poszedł do maski do włosów. Zobaczymy jak się spisze w tej odsłonie :)

      Usuń
  10. Też zakupiłam maskę gloria i bardzo dobrze się sprawdza:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak solidny plan :)
    Ciekawe czy sprawdzi się u Ciebie Gloria na dłuższą metę :) U mnie początkowo było w porządku a potem całkiem przestała mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan musi być, bo inaczej nie dotrzymuję swoich postanowień. Gloria bez wzbogacania nie dawała u mnie żadnych efektów.

      Usuń
  12. mam ten szampon z pharmaceris i nawet fajny jest :) dostałam 120 ml za darmo do pianki do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon jako szampon sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Jako przyspieszacz wzrostu - zobaczymy na początku przyszłego miesiąca ;)

      Usuń
  13. Też w czerwcu stawiam w dalszym ciągu na zapuszczanie i w tym celu testuję olejek indyjski Dabur Amla oraz tonik Plantur Coffein 39. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonikiem mnie zaciekawiłaś. Nie znam go zupełnie. Muszę sobie o nim poczytać. Może też się skuszę na niego ;)

      Usuń
  14. Trzymam kciuki, bo plan całkiem niezły :) Oprócz kwasu hialuronowego nic nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam sobie maskę Glorię :)

    OdpowiedzUsuń