Moje lutowe paczuszki - przegląd nowości kosmetycznych

środa, lutego 18, 2015

Witam Was serdecznie :)

Chciałam Wam się dzisiaj pochwalić moimi przesyłkami, które otrzymałam w tym miesiącu, a może raczej ich zawartością ;) Listonosz był tym razem dla mnie bardzo łaskawy, ponieważ regularnie przynosił mi jakieś paczuszki, z których jak zawsze cieszyłam się jak dziecko, uwielbiam bowiem dostawać prezenty :) Ale to z pewnością jak każda z Was ;) Jeśli jesteście ciekawe co znalazłam w moich przesyłkach to zapraszam do oglądania i czytania dalej tego posta :)

Oto cudeńka jakie znalazłam w paczce od firmy Nova Kosmetyki - inteligentnie nawilżający krem do twarzy na dzień, intensywnie regenerująca maska do włosów z kolagenem i olejem żurawinowym oraz odżywczo wygładzający krem pod oczy. Wszystkie kosmetyki pochodzą z linii GO Cranberry. Prawda, że komplecik prezentuje się ślicznie w tym opakowaniu? W środku znalazłam również dwie małe prześliczne żurawinki :)



Przecudnym i bardzo bogatym zestawem kosmetyków uraczyła mnie Drogeria Cytrynowa. Nie spodziewałam się takiej wielkiej paczki. Dziękuję firmie serdecznie za wszystkie niespodzianki :) Otrzymałam olejek do włosów Babuszki Agafii, suchy szampon Batiste, 5 sztuk saszetek (szampony i balsamy do włosów Babuszki Agafii), olejek arganowy, grzebień z drzewa Neem oraz 3 długopisy.




W przesyłce od firmy Hairstore znalazłam odżywkę do włosów wygładzającą Matrix oraz szampon wygładzający włosy Loreal. Wybrałam taki zestaw, ponieważ moja fryzura wymaga w tym momencie właśnie wygładzenia i zacnego dociążenia. Mam nadzieję, że te produkty spełnią moje oczekiwania. Dowiecie się o tym z pewnością już wkrótce :)




Dzięki kontynuacji współpracy z firmą GAL otrzymałam balsam do ciała z olejem z wiesiołka oraz kapsułki do ciała z olejkiem z wiesiołka i witaminami A i E. Jestem bardzo ciekawa tych produktów.




Kolejny raz zakwalifikowałam się do testów kosmetyków firmy Marion. Bardzo lubię dostawać paczuszki od tej firmy, ponieważ nigdy nie wiem co w nich znajdę. Za każdym razem jest to dla mnie niespodzianka. W tej paczuszce znalazłam błyskawiczną odżywkę intensywnie nawilżającą do włosów, mleczko micelarne do demakijażu twarzy i oczu, fluid do suchych i łamliwych końcówek, maseczkę oczyszczającą do twarzy oraz kurację do stóp.




Od firmy Cosmo Spa otrzymałam również bogatą i piękną przesyłeczkę, w której znalazłam: hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej, mydło Savon Noir z różą damasceńską, nierafinowane masło Shea oraz rękawicę Kessa. Bardzo dziękuję za wszystkie produkty :)




W ramach współpracy ze sklepem Arif otrzymałam 8 wybranych przez siebie kolczyków do mojego nowego przekłucia, z którego relację zdawałam Wam TUTAJ :) Dodatkowo w przesyłce znalazłam również kilka fajnych naklejek, wizytówkę oraz pamiętną gumę Mambę. A pamiętną dlatego, że zostałam nią poczęstowana zaraz po moim przekłuciu w salonie piercingu Arif :) Uratowała mi ona życie :P Albo raczej powstrzymała mnie od nagłej utraty przytomności ;) Pamiętajcie, że warto więc docenić zwykłą Mambę ;)




I to już koniec przeglądu moich lutowych paczuszek i moich kosmetycznych nowości. Czy jest coś co wpadło Wam w oko i szczególnie Was zainteresowało? Napiszcie mi o tym. A może miałyście coś z prezentowanych przeze mnie rzeczy i macie już wyrobione zdanie na ich temat? Dzielcie się ze mną swoimi wrażeniami i spostrzeżeniami w komentarzach pod tym postem.

Serdecznie Was pozdrawiam :) Buziaki :*



Inne posty na podobny temat:

33 komentarze

  1. dużo tego - jest czego zazdrościć;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszki! :) Batiste uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne przesyłki - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masz co testować :D ... pwoodzenia i życz dobrych efektów ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze zestawy wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile nowości. Miałam tą odżywkę Matrix ale u mnie niestety nie dała rady. Strasznie puszyła mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile wspaniałości. Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy :))) też lubie takie niespodzianki, moment rozpakowywania - bezcenny ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda co piszesz :) Uwielbiam takie prezenty otrzymywać :)

      Usuń
  9. ile cudeniek, jest co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy! ja dzis zakupiłam maseczki z agafii. mam ochotę na te żurawinowe cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Arif to Arif- też wybierałam się do nich na przekłucie i jadę już rok :P

    Super paczuszki, szczególnie podoba mi się z Go Cranberry - super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, Nova kosmetyki mnie ciekawią

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć tylu współprac. Mój blog jest ciągle za malutki, żeby udało mi się otrzymać do testów jakieś produkty :) Jak na razie współpracowałam tylko z jedną firmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo ładnego bloga :) Powinnaś bardziej wierzyć w siebie! Obserwuję Cię :)

      Usuń
  14. Mi wpadła w oko przesyłka z Marion oraz z Gal.

    OdpowiedzUsuń