Niewidzialna półka na książki - hit ostatnich miesięcy

sobota, sierpnia 19, 2017

Witajcie moi drodzy :)

Ostatnio, przeszukując w Internecie pomysły na fajne i modne gadżety do mieszkania, trafiłam na stronę, na której znalazłam coś, o istnieniu czego do tej pory nie miałam nawet pojęcia. Niewidzialna półka na książki od razu skradła moje serce. Dlaczego? O tym napiszę Wam w dalszej części tego posta. Zapraszam serdecznie.

Miłośniczką lektury jestem nie od dziś i mam w swojej biblioteczce sporą kolekcję książek. Dzięki stronie Edinos.pl znalazłam niebanalne rozwiązanie na ich przechowywanie i eksponowanie. Niewidzialna półka na książki! To była dla mnie całkowita nowość i muszę przyznać, że od razu mnie zaciekawiła i wpadła mi w oko. Zobaczcie sami jak to cudeńko się prezentuje.

Okazało się, że jest to produkt, który w Europie ma już naprawdę wielu zwolenników. Do Polski trafił całkiem niedawno, ale już jest na niego szał i popyt. Według mnie to naprawdę oryginalne i niespotykane dotąd rozwiązanie na przepiękne pokazanie swoich książkowych zasobów. Lektury leżąc prezentują się o niebo lepiej, są bowiem przedstawione w trzech wymiarach. W dodatku jest to super design dekorujący nasze pomieszczenia. Moim zdaniem coś wspaniałego!

Producent zapewnia, że półeczki są wykonane z bardzo dobrej jakości materiałów, są wytrzymałe (udźwigną nawet kilkanaście książek!), a ich jakość potwierdza aż 10-letnia gwarancja. Cena jednej półki również nie jest jakaś wygórowana. Taki mebelek kosztuje bowiem 44zł (w tej chwili w promocji tylko 28zł!). Czegóż chcieć więcej? Nic, tylko zamawiać i cieszyć się nowym, eleganckim wystrojem. A jeśli niewidzialne półki to dla Was za mało, to na stronie można znaleźć jeszcze wiele innych regałów na książki oraz pomysłów na aranżacje mieszkania.

Jestem bardzo ciekawa jak Wam się podoba pomysł z niewidzialną półką. Znaliście je wcześniej? Piszcie mi o tym w komentarzach. Chętnie poczytam jakie macie zdanie na temat tego produktu.

Pozdrawiam Was serdecznie. Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

8 komentarze

  1. Baardzo mi się podoba, choć żeby wyeksponować wszystkie swoje książki to musiałabym mieć sporo tych półek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda :) W sumie przydałyby mi się nowe półki, bo już nie mam gdzie kłaść książek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwiązanie nie dla mnie. Wolę jeden porządny regał z książkami w jednym miejscu niż kilka półek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowne, ale to rozwiązanie dla ludzi, którzy mają mało książek. Przy czterocyfrowej ich liczbie nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznać trzeba że bardzo ciekawa i minimalistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z taką półką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektownie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nie miałaby zastosowania mam za mało książek :P

    OdpowiedzUsuń