Espresso Crema od Kringle Candle - dla prawdziwych miłośników kawy

wtorek, sierpnia 22, 2017

Hej kochani :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was moją opinię o zapachu świeczuszki Kringle Candle o nazwie Espresso Crema. Kupiłam ją jakiś czas temu na stronie Goodies.pl. Jeśli jesteście ciekawe jakie ten aromat wywarł na mnie wrażenie to serdecznie zapraszam do dalszej lektury mojego posta.


Świeczka marki Kringle Candle o aromacie intensywnej, wyrafinowany kawowej przyjemności.

Daylight Espresso Crema możemy kupić w sklepach internetowych oraz w sklepach stacjonarnych posiadających w swoim asortymencie takiego rodzaju towar. Ja swoją świeczuszkę mam ze sklepu Goodies.pl gdzie kosztuje ona 12 zł / szt.

Daylight jest umieszczony w plastikowym, zgrabnym, małym słoiczku, który prezentuje się pięknie. Naklejka na wieczku jest estetyczna i przyciąga do siebie wzrok.


Zapach świeczki "na sucho" jest bardzo kawowy. Nic więcej o tym aromacie nie mogę dodać. Kawa w 100%. Zamówiłam tą świeczkę ponieważ chciałam dać szansę temu typowi aromatów, nie przepadam bowiem za takimi kawowymi zapachami. Co się okazało?

Po odpaleniu świeczka jest dość intensywna, bardzo, bardzo kawowa. Czego innego się mogłam spodziewać? ;) Niestety zapach jest kompletnie nie mój, kawa w całym domu to nie na moje nerwy i nie na mój nos. Zgasiłam dość szybko, ale aromat dość długo utrzymywał się jeszcze w powietrzu. Daylight trafi z pewnością w łapki mojego kawowego narzeczonego :)

Ja nie polubiłam się z tym zapachem, ale wszystkim miłośnikom kawy mogę go polecić. Na pewno będziecie zadowoleni. :)

Pozdrawiam Was cieplutko. Papa! :)


Inne posty na podobny temat:

6 komentarze

  1. jak to musi pięknie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach kawy uwielbiam, natomiast nie wiem.. i całkiem możliwe że w takiej formie na dłuższą metę mógłby mi przeszkadzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kawy pić nie lubię, ale jej zapach mogłabym czuć ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To raczej nie dla mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mojego J. :) On uwielbia woski o kawowym aromacie :)

    OdpowiedzUsuń