Plan pielęgnacji włosów na luty

wtorek, lutego 14, 2017


Hej dziewczyny! :)

W końcu udało mi się ogarnąć temat mojego lutowego planu pielęgnacji włosów. Wiem, że już połowa miesiąca za nami, ale postanowiłam, że jednak pokażę Wam czego używam i będę używała do końca lutego. Zapraszam na wpis! :)

W lutym postawiłam na porost oraz nawilżanie. Moje włosy przez zeszły miesiąc stały się nieco wysuszone, ponieważ ich pielęgnacja była bardzo uboga. Postanowiłam więc wzbogacić mój plan o większą ilość produktów.

Jeśli chodzi o porost to testuję całkowitą dla mnie nowość - zestaw marki Alcantara, w którego skład wchodzi szampon, odżywka oraz pianka. Kosmetyki mają zadbać o cebulki włosów, przyspieszyć wzrost oraz zapobiegać wypadaniu. Zobaczymy. Na pełny opis kuracji zapraszam Was pod koniec miesiąca. Wtedy dam znać jak te produkty się u mnie spisały.


Odżywki, których używać będę w lutym to nawilżający Vianek oraz kosmetyk marki Insight. Raz w tygodniu, aby intensywniej zadbać o fryzurkę, stosować będę maskę Biovax z naturalnymi olejami.


Postanowiłam również, że sumiennie będę olejowała swoje włoski co najmniej 2 razy w tygodniu. Pod olej będę używała soku z aloesu. Niestety bidulek nie załapał się do zdjęcia. ;) Ten sposób nawilżania (humektanty pod emolienty) zawsze dobrze się u mnie sprawdzał. Mam nadzieję, że i tym razem tak będzie. A do olejowania będzie służył mi olejek ze słodkich migdałów. Będę nim również zabezpieczała końcówki włosów.


No i to by było na tyle. Myślę, że mój lutowy plan jest dobry. Jeśli będę się go pilnie trzymała, to z pewnością da pozytywne rezultaty. Jak na razie jestem bardzo sumienna. Oby tak dalej! Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrowionka! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

13 komentarze

  1. Przyznam szczerze że w ogóle nie znam tych produktów ;( Muszę się im przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! Włosy będą mieć rozkoszne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tą maskę Biovax i faktycznie jest mocno odżywcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany planami... nasze nigdy się nie udają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie, ale to strasznie kuszą mnie kosmetyki insight :)
    Za to odżywka vianek zrobiła mi na włosach masakrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam tylko maseczkę Biovax i całkiem ok była;) Powodzenia w lutowym planie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak świetnie sobie planujesz pielęgnację! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny plan pielęgnacji :-) oprawiłam w ramki i stoi w łazience aby o niczym nie zapomnieć :-D Powiedzenia w przestrzeganiu lutowych zasad :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie akurat z tych produktów które teraz używasz ja nic nie miałam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą pod koniec miesiąca systematycznego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta odżywka,miałam i byłam zadowolona.
    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę trzymać kciuki w pełni :) Przedstawione przez Ciebie kosmetyki niewiele mi mówią, ale jak efekty będą zachęcające to za nimi poszperam :)
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń
  12. O, ja polecam tę maskę z Biovaxa. Bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. Mam nadzieję, że u Ciebie też efekty będą zadowalające ;)

    OdpowiedzUsuń