Plan pielęgnacji włosów na luty

wtorek, lutego 14, 2017


Hej dziewczyny! :)

W końcu udało mi się ogarnąć temat mojego lutowego planu pielęgnacji włosów. Wiem, że już połowa miesiąca za nami, ale postanowiłam, że jednak pokażę Wam czego używam i będę używała do końca lutego. Zapraszam na wpis! :)

W lutym postawiłam na porost oraz nawilżanie. Moje włosy przez zeszły miesiąc stały się nieco wysuszone, ponieważ ich pielęgnacja była bardzo uboga. Postanowiłam więc wzbogacić mój plan o większą ilość produktów.

Jeśli chodzi o porost to testuję całkowitą dla mnie nowość - zestaw marki Alcantara, w którego skład wchodzi szampon, odżywka oraz pianka. Kosmetyki mają zadbać o cebulki włosów, przyspieszyć wzrost oraz zapobiegać wypadaniu. Zobaczymy. Na pełny opis kuracji zapraszam Was pod koniec miesiąca. Wtedy dam znać jak te produkty się u mnie spisały.


Odżywki, których używać będę w lutym to nawilżający Vianek oraz kosmetyk marki Insight. Raz w tygodniu, aby intensywniej zadbać o fryzurkę, stosować będę maskę Biovax z naturalnymi olejami.


Postanowiłam również, że sumiennie będę olejowała swoje włoski co najmniej 2 razy w tygodniu. Pod olej będę używała soku z aloesu. Niestety bidulek nie załapał się do zdjęcia. ;) Ten sposób nawilżania (humektanty pod emolienty) zawsze dobrze się u mnie sprawdzał. Mam nadzieję, że i tym razem tak będzie. A do olejowania będzie służył mi olejek ze słodkich migdałów. Będę nim również zabezpieczała końcówki włosów.


No i to by było na tyle. Myślę, że mój lutowy plan jest dobry. Jeśli będę się go pilnie trzymała, to z pewnością da pozytywne rezultaty. Jak na razie jestem bardzo sumienna. Oby tak dalej! Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrowionka! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

14 komentarze

  1. Przyznam szczerze że w ogóle nie znam tych produktów ;( Muszę się im przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!! Włosy będą mieć rozkoszne chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tą maskę Biovax i faktycznie jest mocno odżywcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany planami... nasze nigdy się nie udają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie, ale to strasznie kuszą mnie kosmetyki insight :)
    Za to odżywka vianek zrobiła mi na włosach masakrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam tylko maseczkę Biovax i całkiem ok była;) Powodzenia w lutowym planie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak świetnie sobie planujesz pielęgnację! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny plan pielęgnacji :-) oprawiłam w ramki i stoi w łazience aby o niczym nie zapomnieć :-D Powiedzenia w przestrzeganiu lutowych zasad :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie akurat z tych produktów które teraz używasz ja nic nie miałam i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą pod koniec miesiąca systematycznego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta odżywka,miałam i byłam zadowolona.
    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę trzymać kciuki w pełni :) Przedstawione przez Ciebie kosmetyki niewiele mi mówią, ale jak efekty będą zachęcające to za nimi poszperam :)
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń
  12. Ife kupereka mankhwala zochizira mavuto osiyanasiyana thanzi, pogwiritsa ntchito mankhwala chaperekedwa ndi mbewu kuchiza matenda kwathunthu.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  13. O, ja polecam tę maskę z Biovaxa. Bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. Mam nadzieję, że u Ciebie też efekty będą zadowalające ;)

    OdpowiedzUsuń