Moja Podchoinkowa Chciejlista, czyli co w tym roku chciałabym dostać od Świętego Mikołaja :)

piątek, listopada 18, 2016

Cześć kochani! :)

Ponieważ do Gwiazdki pozostał już tylko miesiąc i tydzień czasu, postanowiłam, jak co roku, napisać swój list do Świętego Mikołaja. Na mojej tegorocznej liście znalazły się rzeczy, które najbardziej ze wszystkich chciałabym dostać pod Choinkę. Jeśli jesteście ciekawi co to takiego, to serdecznie zapraszam do lektury! :)


1. Świeca Yankee Candle Whiskers on Kittens


Jest to mój wymarzony i wyśniony prezent. Gdybym tą świecę znalazła pod Choinką, to byłabym najszczęśliwsza na świecie! Koty są na pierwszym miejscu mojej listy nie bez powodu - to je bowiem najbardziej chciałabym otrzymać od Mikołaja. Oby wysłuchał moich próśb. :) Tą świeczkę można niestety dostać już tylko na eBayu (na przykład TUTAJ, TUTAJ czy TUTAJ).


2. Świeca Woodwick Trilogy: Sunset Bonfire




Ta świeczka również byłaby mile widziana w tym roku jako prezencik. Zawiera ona w sobie aż trzy woski! Są to trzy różne, cudne zapachy. W dodatku świeczki tej firmy charakteryzują się tym, że posiadają "trzaskający" knot. Odgłos jest uroczy, jak palone drewno w kominku. Tą świecę można dostać m.in. TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.


3. Świeca Goose Creek Peanut Butter Sugar




To jeden z moich ulubionych zapachów. Nie pogardziłabym tą świecą, gdybym znalazła ją pod Choinką. Jest słodziutka, piękna i mogę ją palić bez końca. Cudo! Do kupienia TUTAJ.


4. Książki

W tym roku zamarzyłam sobie założenie własnej biblioteczki. Na razie nie dysponuję zbyt dużą ilością książek, dlatego z miłą chęcią otrzymałabym na dobry początek co nieco od Mikołaja. Tytuły, które są przeze mnie preferowane to:

- seria książek Olgi Rudnickiej (2 tomy) w kolejności:
 - "Zacisze 13"
 - "Zacisze 13. Powrót"

- seria książek Katarzyny Puzyńskiej (7 tomów) w kolejności:
 - "Motylek"
 - "Więcej czerwieni"
 - "Trzydziesta pierwsza"
 - "Z jednym wyjątkiem"
 - "Utopce"
 - "Łaskun"
 - "Dom czwarty"

- Joanne Harris "Błękitnooki chłopiec"

- Robert Rotenberg "Apartament 12a"


5. Portfel Vuch
O tym portfeliku zamarzyłam kiedy tylko go zobaczyłam! Sądzę, że wszystkie są śliczne, eleganckie i bardzo wyróżniające się, ale najbardziej przypadł mi do gustu czarny z kolorowymi kropeczkami na zapięciu i w środku. Można go kupić TUTAJ.

To już koniec mojej Podchoinkowej Wishlisty. Jak wam się podoba? Jestem ciekawa, czy Wy również sporządzacie swoje listy do Świętego Mikołaja. Jakie są Wasze marzenia? Co chcielibyście znaleźć pod swoimi Choinkami? A może nie macie jakichś konkretnych próśb i chciejstw, tylko z radością przyjmiecie wszystkie niespodzianki, które Wasi Mikołajowie Wam sprezentują? Piszcie mi o tym koniecznie w komentarzach pod tym postem. Z chęcią przeczytam!

A tymczasem żegnam się z Wami! Buziaki! :* Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

4 komentarze

  1. Taką świecę YC też bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo świec i książek :D Ale takie świece i wiele innych zapachów sama chętnie bym widziała pod choinką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym wszystkie te świece zagarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem fenomenu świecy Whiskers on kittens. Miałam ją w rękach i zapach jest bardzo średni, prawie niewyczuwalny. Robotę chyba robi tylko ładna naklejka na słoiku.

    OdpowiedzUsuń