OGŁASZAM WYNIKI ROZDANIA NA MOIM BLOGU! :)

środa, października 05, 2016

Cześć! :)

W końcu przyszedł czas na ogłoszenie wyników rozdania, które jakiś czas temu się zakończyło. Bardzo mi przykro, że dopiero teraz przychodzę do Was z tą wiadomością, ale kompletnie nie miałam czasu na wyłonienie szczęśliwca oraz sklecenie tego posta. Dopiero co wróciłam z wakacji, które z moim narzeczonym spędziliśmy w prześlicznej Hiszpanii. Post z fotorelacją powinien już niedługo pojawić się na blogu. Mam nadzieję, że będziecie zainteresowane zdjęciami oraz przepięknymi widoczkami z tego cudnego, słonecznego i tętniącego życiem miejsca. A tymczasem zapraszam Was na wyniki rozdania! :)


W zabawie wzięły udział aż 42 osoby! Bardzo dziękuję Wam za tak wysoką frekwencję. Niestety 2 zgłoszenia były nieprawidłowe i nie mogły wziąć udziału w rozdaniu. Spośród 40 uczestniczek mogłam wybrać tylko jedną, która otrzyma zestaw kosmetyków. A jest nią dziewczyna o nicku:

RAGAZZA

Serdecznie Ci gratuluję kochana! Zestaw trafia właśnie do Ciebie! Zaraz piszę do Ciebie maila z tą informacją i czekam na Twój adres do wysyłki.

Pozostałych, którym niestety tym razem się nie poszczęściło mogę zapewnić, że jeszcze nie raz będą mieli okazję na zdobycie fajnych kompletów kosmetyków na rozdaniach na moim blogu. Kolejna zabawa już wkrótce, tak że śledźcie moją stronę i bierzcie udział w rywalizacjach! Powodzenia! :)

Pozdrowionka i buziaki dla Was! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

8 komentarze