Mały remont mieszkania - część druga :)

środa, października 19, 2016

Witajcie! :)

Kilka dni temu pisałam Wam o tym, że planuję mały remont mieszkanka. Przy okazji wymiany podłóg wpadłam na niecny pomysł odświeżenia również ścian! Jak szaleć, to szaleć! ;) Ponieważ nie chciałam wkładać w ten interes zbyt dużych nakładów finansowych postanowiłam, że malowania nie będzie. Jak zatem chcę uzyskać nowy wygląd ścian w moim mieszkaniu? O tym dowiecie się z mojego posta. Zachęcam do lektury! :)

Podczas buszowania po Internecie zawsze możemy natknąć się na ciekawe pomysły i inspiracje. Ja szukając podłóg znalazłam coś jeszcze, a mianowicie dekoracje ścian. I tu natychmiast zrodził się pomysł, że muszę, ale to muszę odświeżyć ścianki swojego mieszkania. Nie będzie to generalny remont, więc metoda, którą przyuważyłam na jednej ze stron nadawać się będzie znakomicie. Nie trzymam Was już dłużej w niepewności i zdradzam co to za nowinka. Naklejki na ścianę! :) Różnorodność naklejek na ścianę PIXERS sprawi, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Na stronie jest szeroki wybór nalepek, które są o tyle fajne, że można je przykleić, a kiedy nam się znudzą lub chcemy przenieść je w inne miejsce z łatwością i zupełnie bezinwazyjnie je odklejamy. Są to naklejki wielokrotnego użytku, tak że możemy się nimi cieszyć przez długi, długi czas. Szeroka gama wzorów, kolorów i typów naklejek czeka na nas na stronce, wystarczy tylko wybrać to co nam się podoba i złożyć zamówienie. Oczywiście sami określamy jak duża ma być dana naklejka. Gdy nie brak nam własnych pomysłów z powodzeniem możemy wysłać do sklepu grafikę skomponowaną przez siebie lub skorzystać ze zdjęć, które posiadamy w swoim zbiorze fotografii. Moim zdaniem fajna i bardzo oryginalna sprawa.


Ja osobiście przepadam za sowami i byłam wniebowzięta kiedy moim oczom ukazała się kolekcja Love Sowe! Mój wybór padnie najprawdopodobniej na czarno-białe, duże sówki Black Owls. Są przeurocze i będą idealnie pasowały do mojego salonu. A co Wy o nich sądzicie? Jak w ogóle podoba Wam się taki pomysł zdobienia ścian mieszkania? Skorzystałybyście z czegoś takiego czy wolicie jednokolorowe ściany? A może posiadacie już takie naklejki bądź obrazki u siebie? Piszcie mi o tym koniecznie. Z chęcią poznam Wasze gusta.

Pozdrowionka dla Was! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

14 komentarze

  1. Te naklejki są genialne :) Ja remont robiłam w zeszłym roku i póki co odpuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie po remoncie wygląda mieszkanie, to trzeba ci oddać. Szczególnie te sowy na ścianie dodają niezwykłego uroku temu miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej czasami remont musi się odbyć i nie możemy go przekładać w nieskończoność. Ja jednak teraz zdecydowałam się na zakup nowego mieszkania więc jeszcze remonty długo przede mną. Wybrałam ofertę w Gdyni https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdynia.html gdyż tam czuję się zdecydowanie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami faktycznie taki remont mieszkania jest niezwykle ważny i ja właśnie przymierzam się również do cyklinowania moich podłóg. Wiem, ze firma http://solum-cyklinowanie.pl/ jest w stanie zrobić to zdecydowanie najlepiej i właśnie dlatego jej to zlecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak piszecie same remonty są oczywiście dość ważne i ja jeszcze jestem zdania, że dobrze jest wiedzieć komu np. zlecić założenie klimatyzacji w domu. W każdym razie ja zazwyczaj korzystam z usług firmy https://klimatyzacja-srem.pl/ co do której mam pełne zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Planowanie remontu chodnika wokół naszego domu było dla nas dużym wyzwaniem. Szukaliśmy firmy z doświadczeniem i dobrymi referencjami, co ostatecznie doprowadziło nas do https://bruk.warszawa.pl/. Ich podejście do klienta, transparentność w kwestii kosztów i terminowość są naprawdę godne podziwu. Ekipa wykonująca pracę była wysoce profesjonalna, dokładna i efektywna. Efekt końcowy pracy przekroczył nasze oczekiwania, a nowy chodnik jest teraz dumą naszego domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świadomość ekologiczna w dzisiejszych czasach staje się coraz bardziej istotna, a specjalistyczne analizy środowiskowe odgrywają kluczową rolę w ochronie naszego otoczenia. Dzięki firmom takim jak ta, dostępnej pod adresem https://eco-expert.eu/, możemy lepiej zrozumieć wpływ, jaki na środowisko mają nasze działania. Ich usługi pozwalają na identyfikację potencjalnych zagrożeń i sugerowanie działań naprawczych. Jest to nieocenione dla przedsiębiorstw dążących do zrównoważonego rozwoju oraz dla samorządów, które chcą zapewnić mieszkańcom zdrowe środowisko.

    OdpowiedzUsuń