Delikatny peeling do ust Lip Scrub 8 w 1 od Eveline Cosmetics

poniedziałek, października 03, 2016

Witajcie! :)

Odkąd na rynku pojawiły się tzw. szminki peelingujące usta odtąd miałam wielką ochotę żeby wypróbować jak to działa. Nie miałam jednak okazji, zawsze było coś potrzebniejszego do kupienia lub po prostu zapominałam wrzucić którąś z nich do koszyka. Pewnego dnia Eveline Cosmetics umożliwiło mi przetestowanie w końcu tego intrygującego mnie produktu. Poniżej znajdziecie moją opinię o nim. Zapraszam do lektury! :)


Lip Scrub łączy w sobie zaawansowaną technologicznie formułę Gotalene RS z drogocennymi, w 100% naturalnymi olejkami pielęgnującymi. 8 w 1:

- oczyszcza
- wygładza
- ujędrnia
- napina
- poprawia kontur
- niweluje zmarszczki
- regeneruje
- nawilża.

Delikatne drobinki Gotalene RS bardzo łagodnie złuszczają martwy naskórek ust, w szczególności tych spierzchniętych. Naturalne olejki roślinne zapewniają gładkość, odżywienie i nawilżenie a koktajl witamin hamuje proces starzenia. Usta są jedwabiście miękkie, gładkie, napięte i nawilżone. Przygotowane do idealnego makijażu ust!

Lip Scrub 8 w 1 możemy z powodzeniem zakupić w sklepie internetowym Eveline Cosmetics za cenę 11,54zł / sztukę. Sądzę, że ten produkt otrzymamy również w większych drogeriach stacjonarnych.


Nasz peeling ma opakowanie oraz formę zwyczajnej szminki. Jest ono różowe, ozdobione złotymi literkami, w środku znajduje się również różowy, wykręcany sztyft, który ma bardzo ładny, delikatny zapach. Można by pomyśleć: zwyczajna pomadka. Nic bardziej mylnego!


Otóż nie jest to zwykła szminka, co więcej, nie używa się tego kosmetyku tak jak to jesteśmy w zwyczaju robić zwykłymi pomadkami. Należy kolistymi ruchami masować nasze usta przez jakąś chwilę. Wyczuwamy wtedy malusieńkie drobinki zawarte w pomadce, które mają na celu złuszczenie naskórka i wygładzenie warg. Powiem Wam, że całkiem przyjemnie stosuje się ten preparat a usta po jego użyciu są faktycznie gładsze i jakby odżywione. Niestety wadą tego peelingu jest to, że nie jest on zbyt wydajny, ale w sumie majątku też nie kosztuje, więc można co jakiś czas sobie go sprawić. Mnie jego działanie usatysfakcjonowało i z chęcią kupiłabym ten peeling ponownie. Polecam wypróbowanie!

Pozdrowionka i buziaczki! :* Papa! :)




Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

12 komentarze

  1. ja chyba jednak zakupię peeling z sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nadal mam sylveco i nie wiem kiedy je wykończę ;-) ale eveline prezentuje sie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. ..tak mnie ciekawi ten produkt, pewnie dlatego - że wcześniej nie używałam peelingu do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go właśnie ostatnio szukałam w Rossmannie i niestety nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem nawet nie umywa się do pomadki z Syveco - kup sobie dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będą wyniki ;)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nigdy nie próbowałam, wydaje mi się że jest dość zbędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam pomadkę peelingującą Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń