Maska do włosów Expert Hair Mask - regeneracja, nawilżenie i objętość od New Anna Cosmetics

piątek, sierpnia 05, 2016

Cześć! :)

Dziś post na temat maski do włosów, która ma regenerować, nawilżać oraz zwiększać objętość naszych włosów. Marka New Anna Cosmetics wypuściła na rynek taki właśnie kosmetyk w całkiem ciekawym i raczej rzadko spotykanym opakowaniu. Z wielką chęcią przeszłam do testowania maski. Co się okazało?


Maska zapewnia włosom intensywną pielęgnację. Ma działanie nawilżające i regenerujące oraz wzmacnia włosy od cebulek, aż po same końce. Zawiera olej makadamia oraz olej lniany, a ponadto jej skład został wzbogacony gliceryną i prowitaminą B5. Dzięki masce włosy stają się miękkie i lśniące. Łatwo i przyjemnie się układają oraz są uniesione.

Maskę Expert Hair Mask możemy kupić za pośrednictwem Internetu oraz podejrzewam, że w większych drogeriach stacjonarnych. Osobiście jednak nie spotkałam się jeszcze z tym produktem w sklepie. Cena maski to około 10zł / 300ml. Maski te dostępne są również w wersjach o pojemności 500ml oraz 1000ml.

Produkt zamknięty jest w fajnym, dużym słoiku zakręcanym od góry nakrętką. Nie byłoby w tym opakowaniu nic dziwnego gdyby nie pompka wystająca z jednej strony nakrętki. ;) Dzięki niej nie musimy odkręcać wieczka aby zaaplikować maskę. Wystarczy nacisnąć pompkę. Myślę, że jest to całkiem dobre rozwiązanie, które ułatwia nam korzystanie z kosmetyku.

Maska ma średnio gęstą konsystencję i kremowy kolor. Zapach kosmetyku bardzo przypadł mi do gustu. Jest delikatny, nie ma w sobie jakiejś nachalnej chemii, nie wiem czemu wyczuwam w nim nutę wanilii. :P Utrzymuje się on jakiś czas na włosach, ale niestety krótko. Szkoda, bo zapaszek jest świetny.


Jak działa maska? Otóż moje włosy były mi wdzięczne za każdym razem kiedy jej używałam. Polubiły się z nią w 100%. Stosowałam ten kosmetyk 2 razy w tygodniu nakładając na skalp oraz długość włosów na około 10-15 minut. Maska ładnie się trzymała i nie spływała. Po wyschnięciu włosy były w naprawdę fajnej kondycji. Miękkie, lśniące, podatne na układanie, dobrze dociążone, ani trochę się nie puszyły. Uwielbiałam efekt jaki dawała mi ta maska. Nie wiem czy ma ona jakieś spektakularne działanie regenerujące. Moje włosy nie są zniszczone i dlatego w tej kwestii nie będę się wypowiadać. Czy produkt dodał im objętości? Możliwe, że było to troszkę zauważalne. Na pewno ładnie nawilżała i dbała o pukle. Byłam z jej działania zadowolona i mogę Wam w 100% ją polecić. W dodatku jej cena nie jest specjalnie wygórowana, dlatego też tym bardziej warto po nią sięgnąć.

Trzymajcie się cieplutko! Papa! :)



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

3 komentarze

  1. Nigdy nie widziałam tej maski w żadnym sklepie stacjonarnym, ale warto rozejrzeć się on-line, bo cena i recenzja są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz o niej słyszę, ale bardzo fajnie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej widziałam ją tylko w Hebe, ale ostatnio na jakimś blogu znalazłam info, ze mają sklep internetowy. Czekam na dostawę ;) http://sklep.annacosmetics.com.pl/pl/p/Expert-Hair-Mask-500-ml/21 pojemności są tylko 300 i 500 ml - nie widziałam 1000 ml

    OdpowiedzUsuń