Nabłyszczający spray do włosów HDs Lux Gloss Montibello

sobota, lipca 30, 2016

Cześć dziewczęta! :)

Chciałabym Wam dziś przedstawić produkt, z którym miałam do czynienia chyba po raz pierwszy. Nie uważałam nigdy bowiem, że takie kosmetyki są mi potrzebne. Mowa jest tu o nabłyszczaczu do włosów. Czy uważacie, że takie kosmetyki się przydają? Moje zdanie na ten temat poznacie poniżej.


W błyskawiczny sposób dostarcza włosom blasku, świetlistości i miękkości nie sklejając ich ani nie natłuszczając. Opracowany na bazie pantenolu witaminy B3, filtra UVA-UVB i nabłyszczających emolientów chroniących kolor i strukturę włosa.

Nabłyszczający spray do włosów marki Montibello znajdziemy w profesjonalnych salonach fryzjerskich oraz sklepach fryzjerskich takich jak np. Klinika Włosów Handsome Men. Cena tego kosmetyku to 39zł / 320ml.

Produkt ten otrzymujemy w dużej, wysokiej butelce zamykanej przy pomocy plastikowej nakładki. Aplikatorem kosmetyku jest atomizer w spray'u. Jest to bardzo czysta i bardzo wygodna forma dozowania produktu.


Nabłyszczasz ma zapach dość intensywny, powiedziałabym, że nieco chemiczny i fryzjerski. Nie drażni jednak jakoś specjalnie nosa. Jest całkiem w porządku.

Kosmetyk aplikujemy na nasze włosy na mokro aby ułatwić rozczesywanie oraz na sucho aby intensywnie rozświetlić nasze pukle. W pierwszym przypadku muszę stwierdzić, że spray spisywał się świetnie. Nie dość, że faktycznie włosy lepiej się rozczesywały i nie plątały, to w dodatku po wyschnięciu były mięciutkie, ładniej się układały, były jakby po użyciu odżywki. W przypadku numer dwa czyli aplikacji na suche włosy spray również działał, ale już raczej tylko nabłyszczająco. Fryzura lśniła i wyglądała bardzo zdrowo. Nie było już jednak efektu pielęgnacji jak w przypadku użycia produktu na mokre włosy.
Ja najczęściej stosowałam ten kosmetyk po umyciu włosów, kiedy nie miałam czasu na nałożenie odżywki. Pukle ładnie się rozczesywały a po wyschnięciu były dociążone, zadbane, ale nie obciążone nawet w najmniejszym stopniu. Spray jest według mnie idealny na lato, ponieważ dodatkowo zapewnia naszym włosom ochronę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.

Pozdrowionka i buziaki! :* Papa!



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

4 komentarze