Maska Repair Active Montibello - profesjonalny salon fryzjerski w naszym domu

piątek, lipca 29, 2016

Cześć dziewczęta! :)

Dziś opowiem Wam o masce prosto z profesjonalnego salonu fryzjerskiego, a będzie to maska odbudowująca i nawilżająca marki Montibello. Czy faktycznie można ogłosić ją godną polecenia i bez zarzutu? Czytajcie tego posta dalej a się o tym dowiecie. Zapraszam! :)


- Maska odbudowująca do włosów suchych, zniszczonych i odwodnionych
- Regeneruje, odżywia i nawilża włosy
- Przywraca spoiwo wewnątrzkomórkowe
- Naprawia barierę lipidową włókien włosowych
- Ma działanie antystatyczne
- Chroni włosy przed działaniem wysokiej temperatury
- Ułatwia rozczesywanie i suszenie włosów
- Technologia Amino-Ceramide System - przywraca naturalne piękno włosów
- Zapach: kwiatowy i owocowy

Składniki aktywne:

- Lipidy - ceramid III: wzmocnienie spójności
- Proteiny - komosa ryżowa: naprawa wewnętrzna
- Mediatory - system transportowy (dostarczanie składników): kontrolowane i równomierne uwalnianie substancji przez dłuższy czas.

Maskę Repair Activ marki Montibello możemy zakupić za pośrednictwem Internetu lub w profesjonalnych salonach fryzjerskich. Cena tego kosmetyku to 49zł / 200ml.

Maska zapakowana jest w średniej wielkości plastikowy słoiczek. Uwielbiam tego typu opakowania, więc już na wstępie ten kosmetyk miał u mnie plusa. ;) Słoiczek posiada prostą, estetyczną grafikę. Zakręcany jest nakrętką. Wygodna i czysta forma dozowania pozwala na całkowite zużycie produktu.


Kosmetyk jest koloru białego. Ma trochę dziwny zapaszek, który nie do końca mi odpowiada. Jest jakby kwaśny i gdzieś na końcu wyczuwam w nim lekką chemię. Na szczęście nie utrzymuje się on na włosach zbyt długo i jakoś specjalnie nie przeszkadza. Maska ma bardzo gęstą konsystencję. Nie jest ona może zbita, ale przypomina leguminę lub butapren. :P Skłaniałabym się jednak do tego drugiego porównania, ponieważ nawet w kolorze jest idealnie taka jak ten popularny klej. Nic nie poradzę, że mam właśnie takie skojarzenia. ;) Na początku maska dość tępo rozprowadza się na włosach, kiedy jednak złapie kontakt z wilgocią jest już coraz łatwiej ją nakładać. Nie potrzeba jej wiele aby pokryć całą długość włosów. Jest bardzo wydajna.


Działanie tego kosmetyku jest jak najbardziej pozytywne. Moje włosy były zadowolone po każdej aplikacji tej maski. Ładnie się układały, były mięciutkie w dotyku, widać było, że są dobrze nawilżone i zadbane. Maska dbała również o to aby włoski dobrze się rozczesywały i nie plątały. Nie powodowała obciążenia oraz nieprzyjemnego efektu przyklapu fryzury. Włosy się również po niej nie puszyły. Po prostu były dobrze dociążone. Kosmetyk jest zdecydowanie warty wypróbowania.

Pozdrawiam Was cieplutko! Papa! :)



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

3 komentarze

  1. Nigdy nie używałam tej marki, ale powoli wymieniam włosową kosmetyczkę na produkty profesjonalne, bo faktycznie bardziej mi odpowiadają. Gdzie można skład zobaczyć?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa maska. Już chyba wcześniej o niej słyszałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jeszcze o niej nie słyszałam ;) ale podoba mi się

    OdpowiedzUsuń