Yankee Candle - Christmas Eve czyli wspomnienie Świąt ;)

czwartek, maja 19, 2016

Hej dziewczyny :)

Chciałabym opowiedzieć Wam dziś o zapachu świecy Yankee Candle Christmas Eve. Byłam szczęśliwą posiadaczką dużej świeczki o tym zapachu i wspominam go naprawdę dobrze. Święta już dawno za nami, ale ja postanowiłam jeszcze trochę powspominać. Tak że zapraszam Was serdecznie do czytania mojego posta :)

Duży słój z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodkie śliwki, owoce kandyzowane.


Świecę Christmas Eve możecie kupić z dużym powodzeniem w sklepie internetowym Goodies.pl. Mają oni bardzo szeroki asortyment produktów Yankee Candle. Dlatego ja również bardzo często robię tam zakupy. Koszt takiej dużej świecy to 98zł / szt.

Przede wszystkim zacznę od tego, że całość, szklany słój, wosk, który się w nim znajduje oraz etykietka robią naprawdę duże wrażenie. Świeca jest piękna i cudownie oddaje klimat świąt Bożego Narodzenia. Czerwień wosku oraz Święty Mikołaj na saniach na naklejce idealnie odzwierciedlają ten czas. Nic dodać, nic ująć - podczas świąt trzeba mieć ten słój na swojej półce.

Zapach świecy jest bardzo przyjemny, czuć w nim aromaty słodkie, ale ja również czuję tam coś świeżego, nawet jakby nieco miętowego. Jest to fajny, przyjemny, raczej ciepły aromat. Kojarzy się on jak najbardziej ze świętami, tak że na zimę polecam. Słodkie, kandyzowane owocki są mocno wyczuwalne. Śliwka? Jakoś tego aromatu nie mogłam się doszukać w tej świecy. Generalnie Christmas Eve jest zapachem słodkim, ale nie przesłodzonym, ciepłym, ale też nie do końca, bardzo przyjemnym dla nosa i godnym polecenia.

Pozdrawiam Was serdecznie :)

Inne posty na podobny temat:

6 komentarze

  1. Świeczki najbardziej kojarzą mi się ze świątecznym zapachem i takie nuty najbardziej lubię :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Christmas Eve na pewno przypadłaby Ci do gustu. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam wszystkie świąteczne wersje zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj koniecznie opisywaną przeze mnie świecę. Jest świetna! :)

      Usuń