Krem nawilżający do twarzy Lekka Formuła z serii Go Cranberry firmy Nova Kosmetyki

piątek, listopada 13, 2015

Cześć :)

Dziś o kremie do twarzy, który miał być lekki, nawilżający i świetnie działający na skórę. Czy okazał się właśnie takim idealnym produktem? Czy może odwrotnie, niezbyt przysłużył się mojej cerze? O tym przeczytacie w poniższym poście. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do jego lektury :)





Krem zapewnia głębokie nawilżenie skóry bez jej nadmiernego obciążania. Nadaje skórze świeży promienny wygląd. Łagodzi podrażnienia i swędzenie. Zapobiega przesuszeniom i nadmiernej produkcji sebum. Dzięki lekkiej formule krem idealnie nadaje się jako baza pod makijaż.

0% parafiny, pochodnych ropy naftowej, silikonów, parabenów, konserwantów, sztucznych barwników, alergenów, GMO, PEG

• Przeznaczony dla cery normalnej, mieszanej i tłustej
• Przebadany dermatologicznie
• Produkt nie testowany na zwierzętach
• Składniki kremu użyte w ilościach, kóre sprawiają, że krem naprawdę działa
• Zawiera składniki z certyfikatem ekologicznym
• W testach konsumenckich 100% badanych doceniło właściwości użytkowe kremu.




Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentylene Glycol, Glycerin, Squalane*, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate*, Sorbitan Stearate*, Avena Sativa Kernel Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/Succinate*, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Sucrose Cocoate *, D-Panthenol, Cetearyl Alcohol*, Parfum, Xanthan Gum.

* składniki z certyfikatem ekologicznym




Krem nawilżający do twarzy Lekka Formuła z serii GoCranberry z powodzeniem można kupić na stronie internetowej jego producenta Nova Kosmetyki. Cena tego kosmetyku to 39zł / 50ml. W sklepach stacjonarnych nie spotkałam się jeszcze niestety z tym produktem.




Krem opakowany jest w kartonik o bardzo ładnej szacie graficznej. W pudełeczku znajduje się mała, zgrabna butelka wytworzona z bardzo twardego, nieuginającego się plastiku. Opakowanie nie jest przezroczyste, widnieje na nim naklejka o estetycznym wyglądzie.


Buteleczka zamykana jest półprzezroczystym korkiem, a jej zakończenie to atomizer w formie pompki typu air-less. Jestem zwolenniczką tego typu aplikatorów, ponieważ uważam, że jest to najczystszy i najbardziej higieniczny sposób podawania kosmetyku. Dzięki niemu nie ma takiej siły żeby jakieś zanieczyszczenia dotarły do naszego produktu. Aplikacja kremu jest łatwa, pompka się nie zacina, chodzi idealnie.


Krem ma biały kolor. Jego zapach jest dość intensywny, bardzo charakterystyczny dla całej linii z serii GoCranberry. Jest to aromat naturalny, nie ma w sobie chemii, podejrzewam, że jest to zapach żurawiny, ale pewności nie mam, ponieważ nie bardzo wiem jak ona właściwie pachnie ;) Kosmetyk ma bardzo przyjemną, aksamitną konsystencję. Krem nie jest jednak bardzo gęsty, jest raczej lekki i delikatny, tak jak obiecuje to jego producent nawet w samej nazwie.

  
Działanie produktu było świetne już od pierwszej aplikacji. Kremik idealnie rozprowadzał się na skórze i bardzo dobrze się w nią wchłaniał. Po lekkim wklepaniu nie pozostawał już po nim ślad na buzi, natomiast skóra była mięciutka, ukojona i jakby zrelaksowana. Kosmetyk w żadnym stopniu nie obciążał cery, faktycznie okazał się bardzo lekki, ale również bardzo skuteczny jeżeli chodzi o nawilżanie. Nie miałam podczas jego stosowania problemów z suchymi skórkami (a moja skóra ma do nich niestety tendencję). Krem nie spowodował także zapychania porów czy powstawania jakichkolwiek przykrych niespodzianek na twarzy. Muszę przyznać, że sprawdził się idealnie i z chęcią będę do niego wracać. Polecam Wam wypróbowanie tego kosmetyku!



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy

Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

8 komentarze

  1. Idealny na lato :) Będzie trzeba się zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ich peeling do ciała, który bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem ma bardzo fajny skład, mimo tego nie skuszę się na niego bo na dzień używam wyłącznie kremów które mają także wysoki filtr ochronny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, będę musiała pomyśleć o nim w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie nim. Mam z tej firmy jedynie olejek do demakijażu i niezbyt go lubię, jest zbyt cięzki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam ten krem i mi również przypadł do gustu. Ma fajną konsystencje, nie zapycha moich porów i ładnie pachnie. Jestem zadowolona, a stosują już drugi miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem mam i jestem nim zachwycona. Super naturalny skład i dobre działanie

    OdpowiedzUsuń