Szampon do włosów z naftą kosmetyczną New Anna Cosmetics

wtorek, października 20, 2015

Witam Was serdecznie :)

W dzisiejszym poście napiszę o szamponie do włosów z naftą kosmetyczną od New Anna Cosmetics. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków z naftą w składzie, więc tak naprawdę nie wiedziałam czego mogę się spodziewać po tym myjadle. Teraz już wiem i chcę podzielić się z Wami moją opinią o tym szamponie. Zapraszam do czytania :)





Szampon jest przeznaczony do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów. Zawiera naftę kosmetyczną, alantoinę i prowitaminę B5. Zawarte w szamponie składniki aktywne nawilżają i pielęgnują włosy oraz delikatną skórę głowy. Nafta kosmetyczna odżywia i regeneruje włosy od cebulek aż po końce. Alantoina ma właściwości łagodzące, wygładzające naskórek oraz ochronne. Prowitamina B5 nadaje włosom połysk, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom miękkość i elastyczność.




Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycerin, Glycol Cetearate, Paraffinum Liquidum, Allantoin, Sodium Chloride, C12-13 Alkyl Lactate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Panthenol, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Citric Acid, Parfum, Limonene, Coumarin.




Szampon jest dostępny w większości drogerii stacjonarnych. Niestety nie jest mi znana cena tego kosmetyku. Buteleczka zawiera 150g produktu.




Szampon do włosów umieszczony jest w małej, zgrabnej buteleczce. Wykonana jest ona z dość miękkiego, nieprzezroczystego, białego plastiku. Buteleczka zakończona jest nakrętką zamykaną na zatrzask. Aplikatorem jest mała dziurka widoczna po odchyleniu wieczka. Aplikator jest czysty i dozuje nam odpowiednią ilość produktu na raz. Na opakowaniu widnieje naklejka, która nie ściera się i nie łuszczy podczas użytkowania kosmetyku. Ma ona prostą, schludną grafikę.


Kosmetyk ma średnio gęstą konsystencję, raczej typową dla tego typu produktów. Kolor szamponu jest białoperłowy, natomiast jego zapach jest dość intensywny, specyficzny, nie potrafię go niestety porównać do żadnego znanego mi aromatu.


Działanie szamponu było u mnie dobre, kosmetyk ten nie zrobił jednak jakiejś furory na mojej głowie i włosach. Nie podrażniał ani nie wysuszał skalpu, nie wysuszał włosów, ładnie i dokładnie je mył. Czy nawilżał włosy i ułatwiał ich rozczesywanie? Chyba niespecjalnie, a przynajmniej u mnie takiego efektu nie było. Nie uważam, że jest to zły produkt. Spełnia on jak najbardziej swoją podstawową rolę - dobrze myje włosy nie podrażniając przy tym skóry głowy. Zawiera w swoim składzie parabeny, za co osobiście daję mu jednak minus. Producent mógłby się temu bliżej przyjrzeć i postarać się wyeliminować te szkodliwe składniki ze swojego produktu. Tym, którym to jednak nie przeszkadza mogę ten szamponik polecić.




Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

5 komentarze

  1. Faktycznie skład przeraża. Nie skuszę się na ten szampon:p

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie wydaje się całkiem ciekawy tylko ten skład ...:) Chyba jednak wolę zostać przy czystej nafcie kosmetycznej przed myciem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też wolę zostać przy samej nafcie kosmetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie kusi aby go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń