Organiczna odżywka do włosów z aloesem Dr.Organic - recenzja

poniedziałek, listopada 03, 2014

Cześć kochane :)

Dzisiaj recenzja kolejnego kosmetyku do pielęgnacji włosów - organicznej odżywki z aloesem firmy Dr.Organic. Moje włosy kochają aloes sam w sobie oraz produkty z jego zawartością. Czy polubiły również i tą odżywkę? Sprawdźcie same :)




1. Opis producenta

Łagodząca odżywka odpowiednia dla wszystkich typów włosów, skomponowana z organicznego aloesu, masła shea, pantenolu, oleju słonecznikowego i witaminy E. Ta niezwykle efektywna formuła delikatnie wzmacnia włosy, tworząc warstwę ochronną i docierając wgłąb cebulek włosowych, oraz wzmacniając włókna keratynowe. Wyciąg z aloesu sprawia, że włosy stają się gładkie, dobrze odżywione, miękkie i chronione przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.

Składniki bioaktywne, naturalne i organiczne:
-aloes
-masło shea
-witamina E
-olejek z pestek słonecznika.

Odżywka nie zawiera:
- parabenów
- laurylosiarczanu sodu
- sztucznych barwników
- szkodliwych środków chemicznych
- sztucznych aromatów
- sztucznych konserwantów.

2. Skład

Aloe barbadensis leaf juice, Aqua, Polyglyceryl-3 methylglucose distearate, Glycerin, Cetearyl alcohol, Butyrospermum parkii butter, Glyceryl caprylate, Hydrolyzed milk protein, Panthenol, Guar hydroxypropyltrimonium chloride, Tocopherol, Helianthus annuu.

3. Cena i dostępność

Kosmetyk ten kupimy z powodzeniem na stronie internetowej Dr.Organic. Jeśli chciałybyście nabyć tą odżywkę to znajdziecie ją pod tym LINKIEM. Odżywka kosztuje 29,95zł / 265ml. W Internecie jej dostępność jest więc bardzo dobra, natomiast gorzej jest jeśli chodzi o jej zdobycie stacjonarnie. Ja osobiście nie spotkałam się jeszcze z tym kosmetykiem w żadnym sklepie. Stacjonarnie odżywka jest więc trudno dostępna.

4. Moja opinia

Kosmetyk opakowany jest w poręczną buteleczkę z przezroczystego, dość miękkiego plastiku. Butelka zaopatrzona jest w estetyczne i czytelne naklejki, które nie schodzą podczas użytkowania produktu. To bardzo fajna sprawa, ponieważ nie lubię tych pozdzieranych, brzydkich etykiet, które dość często szpecą nam opakowanie po jakimś już czasie używania kosmetyku. Zamykanie butelki jest typu "na klik" co jest, w moim odczuciu, bardzo wygodną formą zamknięcia. Dzięki temu buteleczka jest zawsze czysta i dozujemy taką ilość produktu, która jest nam potrzebna. Minusem może być to, że na opakowaniu nie znajdziemy opisu produktu w języku polskim. Ale to taki mały szczegół, dla mnie w sumie nie aż tak istotny.




Odżywka ma konsystencję dość gęstą, jest treściwa, trochę już jak maska, ale nie do końca. Zapewni nam to, że długo będziemy się mogły cieszyć z jej posiadania, ponieważ będzie wydajna. To z całą pewnością jest jej duży plus.
Zapach kosmetyku jest intensywny, bardzo świeży, kojarzy mi się z aromatem cytryny. Przez jakiś czas utrzymuje się on na włosach.
Działanie odżywki na moją czuprynę było bardzo dobre. Kolejny raz spisał się więc u mnie kosmetyk z aloesem w składzie. Po zastosowaniu tej odżywki moje włosy były dociążone, lśniące i miękkie, skręt był jakby bardziej uwydatniony. Pomimo proteinek w składzie kosmetyku nie odnotowałam obciążenia czy przyklapu, które zawsze towarzyszy mi po użyciu tego właśnie składniku. I za to daję wielki plus :) Odżywka ułatwiała mi również rozczesywanie włosów. Co do wzmocnienia cebulek włosów się nie wypowiem, ponieważ stosowałam tą odżywkę jedynie na długość włosów. Po dłuższym jej używaniu włoski uzyskały lepszą formę, sprężystość i nawilżenie. Mogę polecić Wam ten kosmetyk w 100%. Kupiłabym go z całą pewnością ponownie.

Znacie odżywkę aloesową Dr.Organic? Jeśli tak, to czekam na Wasze opinie o niej. Jeśli nie, to piszcie, czy Was zainteresowała i czy chętnie byście po nią sięgnęły.

A tymczasem się z Wami żegnam. Do następnego! ;)



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Dr.Organic
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

22 komentarze

  1. Nigdy nie miałam nic do czynienia z tą firmą ale zainteresowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka maska z aloesem by mi się przydała ;D Mam z Aloesem z Kallosa i powiem Ci że bardzo mi służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nic z tej firmy nie miałam, ale ostatnio dużo o niej słyszałam muszę w końcu coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej firmy, ale uwielbiam aloes, zwłaszcza w kosmetykach do włosów, więc będę mieć na oku ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzaialam na allegro maski do wlosow z tej firmy, chetnie przetestuje taka odzywke :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda opakowanie.
    Działanie też brzmi kusząco ,możliwe że ją wypróbuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej odżywki :) nigdy nic nie miałam z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie miałam niczego z tej firmy,ale zaciekawiłaś mnie tą odżywką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka wygląda interesująco :) Ja testuję od nich krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy uwielbiają aloes, więc moze sie skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam nigdy wcześniej tej odżywki, ale lubię kosmetyki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki z aloesem w składzie :) Mój nr 1 z aloesem właśnie to szampon z Equilibry. Nie wiem jak ta odżywka z Dr Organic by się u mnie sprawdziła, bo moje włosy też zazwyczaj nie lubią protein.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dr. Organic to najlepsze kosmetyki do włosów z jakimi kiedykolwiek się spotkałam, moje włosy je kochają, wszystkie serie i zapachy :) Siostra wysyłała mi je z Anglii. Zauważyłam że włosy się po nich mniej elektryzują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi sie ze bym sie z nia polubia:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie aloes w większych ilościach powoduje puszek :(

    OdpowiedzUsuń
  17. A moje włosy uwielbiają proteiny i aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kuszą mnie odżywki dr. organic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używałam jej tylko parę razy ale chyba też jestem zadowolona :) Moje włosy są po niej takie mięciutkie. Używam razem z szamponem z tej samej linii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy lubią aloes. Uwielbiam je po użyciu maski NaturVital z tym składnikiem :) Ciekawa jestem czy ten produkt sprawdziłby się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nieco drogi produkt jeśli dołożymy do tego koszty przesyłki... Ale skoro jest skuteczny, to warto.

    OdpowiedzUsuń