Seria INTENSIVE HAIR THERAPY od Elfa Pharm przeciw wypadaniu oraz na porost włosów - zapowiedź serii recenzji

poniedziałek, sierpnia 25, 2014

Cześć kochane moje :)

Dziś chciałabym Was poinformować o tym, że dobiega końca moje testowanie serii kosmetyków Intensive Hair Therapy firmy Elfa Pharm.
Jest to skuteczny program pielęgnacji włosów na bazie olejku łopianowego z aktywnym kompleksem Bh Intensive+. Jest polecana na różnorodne problemy włosów kobiet i mężczyzn: nadmierne wypadanie, słaby, powolny wzrost i zmęczenie zabiegami, łupież, suchość i swędzenie, uszkodzona struktura, łamliwość, rozdzielanie się końcówek, brak blasku. Kompleks Bh Intensive+ to optymalna formuła złożona z energizujących, odżywczych i stymulujących składników, niezbędnych dla polepszenia struktury włosów, ich wzrostu i spowolnienia ich wypadania. Kompleks chroni przed wieloma czynnikami powodującymi wypadanie, znacznie poprawia umocowanie włosa w skórze, wzmaga pojawianie się nowych, młodych i zdrowych włosów, dostarcza odżywczych składników bezpośrednio do korzenia i matrix włókien włosów. Składniki kompleksu Bh Intensive+ regulują fazy wzrostu włosów, co oznacza spadek intensywności ich wypadania.
Możecie się spodziewać dzień po dniu recenzji wszystkich 4 kosmetyków, które wchodzą w skład tej serii. A tak oto się one prezentują.




Wspominałam Wam już o tej kuracji w którymś z poprzednich postów. Dzięki nim chciałam uzyskać szybszy porost moich włosków (z wypadaniem bowiem nie miałam większych problemów). Aby dokładnie móc określić działanie tych kosmetyków na wzrost włosów nie przyjmowałam żadnych suplementów diety wspomagających proces rośnięcia włosa. Nie piłam też żadnych herbatek mających takie właściwości.
Dziś mam już dokładnie wyrobione zdanie na temat każdego z tych 4 produktów. Na razie nie będę nic zdradzać na ten temat. Wszystkiego dowiecie się śledząc recenzje poszczególnych kosmetyków z serii Intensive Hair Therapy, które już od jutra zaczną pojawiać się na blogu. W poście podsumowującym (będzie to post z serii "włosowa aktualizacja") napiszę Wam ile centymetrów przybyło mi na długości włosów podczas stosowania tej kuracji przyspieszającej porost.

Dzisiaj na temat tych kosmetyków to już wszystko. Jutro spodziewajcie się posta z recenzją pierwszego z tej serii produktów. Jesteście ciekawe ich działania? A może już miałyście styczność z tymi kosmetykami lub chociaż z którymś z nich? Napiszcie o tym koniecznie w komentarzu!

Ściskam Was mocno :) Pa pa :)



Kosmetyki otrzymałam dzięki uprzejmości firmy
Elfa Pharm
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tych produktach.


Inne posty na podobny temat:

12 komentarze

  1. ciekawa jestem co to za cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa, jak działa ta seria. Tym bardziej, że ostatnio strasznie mi włosy wypadają

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ten zestaw zupełnie nie przypadł do gustu ;) niedługo też o nim napiszę

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo jestem ciekawa efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością, seria prezentuje się zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już tę serię i mnie bardzo zaciekawiła, z niecierpliwością czekam na Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe, ciekawe ;) produkty są kuszące

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa ich działania;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, jestem bardzo ciekawa działania!!

    OdpowiedzUsuń