Kringle Candle - Dewdrops - zapach lata i rosy o poranku :)

środa, lipca 19, 2017

Cześć kochani! :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję zapachu od Kringle Candle o nazwie Dewdrops. Nie miałam pojęcia czego mam się po nim spodziewać, ponieważ nigdy wcześniej nie wąchałam tej świeczki. Jeżeli jesteście ciekawi moich wrażeń z niuchania oraz palenia tego daylighta to zapraszam do dalszej lektury mojego posta :)


Bujny zapach świeżej, chłodnej i wodnistej rosy w letni poranek.

Daylight Dewdrops Kringle Candle znajdziecie w wielu sklepach internetowych, które oferują tego typu produkty. Ja swój zakupiłam na stronie Goodies.pl. Cena takiej świeczuszki to 12zł / szt.

Opakowanie daylighta to mały, plastikowy pojemniczek zamykany wieczkiem i wypełniony białym woskiem. Jest to piękna ozdoba, ponieważ etykietka na wieczku jest cudna, jak zwykle z resztą. W tym przypadku przedstawia ona krople rosy na trawie. Cudny obrazek!


Sam zapach jest lekko orzeźwiający, ale też ma w sobie troszeczkę ciepła. Dokładnie tak jak letni poranek, który wita nas lekką wilgocią rosy na jeszcze trochę rozgrzanej trawie. Zapach posiada nuty zieleni, jest również jakby mokry. Ja tak go czuję. Jest to aromat dość intensywny, już po paru chwilach rozchodzi się on po mieszkaniu. Jak dla mnie zapach przyjemny i pobudzający. Polecam wypróbowanie!

Buziaki! :* Papa! :)


Inne posty na podobny temat:

10 komentarze