Pomysły na prezent dla fanów gotyku i fantastyki :)

poniedziałek, stycznia 16, 2017

Cześć! :)

Dziś przychodzę do Was z tematem może nieco nietypowym, ale który spędził mi ostatnio niemal sen z powiek. Otóż zostałam zaproszona na urodziny mojej dalekiej kuzynki. Super sprawa, pod warunkiem, że wiemy co kupić na prezent. A ja z tym mam zawsze niemały kłopot. Postanowiłam więc zrobić w rodzinie mały wywiad i dowiedzieć się jakie preferencje ma moja krewna. Okazało się, że jest wielką fanką gotyku, fantastyki, mrocznych klimatów oraz magicznych gadżetów. Cóż począć? Zaczęłam szperać w Internecie.


Źródło


Znalazłam wiele stron poświęconych tej tematyce, ale coś w końcu musiałam wybrać i mój wybór padł na sklep LunaMarket, w którym tego typu rzeczy można otrzymać bez większego problemu! Jakaż była moja radość, kiedy ujrzałam całe mnóstwo magicznej biżuterii, świec, figurek, obrazów, kart, kieliszków i tym podobnych rzeczy dotyczących czarów i tematu fantasy. Powiem Wam, że wybór okazał się jednak trudniejszy niż sądziłam, ponieważ asortyment w tymże sklepie internetowym jest tak wielki, że aż głowa boli. W końcu jednak postawiłam na kadzidła i jakąś podstawkę do nich. Sama jestem wielką fanką pięknych zapachów i świeczek aromatycznych, dlatego ten dział najbardziej przyciągnął moją uwagę. Na prezent wybrałam następujące rzeczy: czarne kadzidełka Smoczy Ogień oraz podstawkę Smok Fantasy. Uznałam, że taki komplet pięknie będzie się razem komponował. W dodatku smok wydał mi się szczególnie uroczy i cudnie wykonany. Mam nadzieję, że będzie się podobał. Trzymajcie kciuki!

A tymczasem pozdrawiam Was serdecznie! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

1 komentarze