Idealny pomysł na prezent dla maluszka - gry, które bawią i uczą!

środa, stycznia 18, 2017

Witajcie kochani! :)


Zapewne wielu z Was ma w rodzinie oraz wśród znajomych małe dzieci. Córeczka siostry, brata, kuzynki, czy synek koleżanki bądź przyjaciół rodziny. Mam rację? :) Ja ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w organizacji przyjęcia urodzinowego dla córki mojej bliskiej koleżanki i właśnie to zainspirowało mnie do napisania tego posta. Zapraszam do dalszej lektury! :)

Kiedy koleżanka poprosiła mnie o pomoc w zorganizowaniu imprezy dla jej pięcioletniej córeczki pomyślałam: czemu nie? Toż to sama przyjemność! Okazało się jednak, że perfekcyjna mama chce mieć dopięte wszyściusieńko na ostatni guzik, również w kwestii prezentów dla jej pociechy. Wpadła więc na pomysł sporządzenia listy podarunków, które miałaby otrzymać jej córeczka. Takową listę mieli otrzymać zaproszeni goście. W sumie po raz pierwszy spotkałam się z takim pomysłem, jeśli chodzi o przyjęcia dla dzieci. Wcześniej miałam z tym do czynienia tylko na weselach. No ale takie było życzenie koleżanki, dlatego bez zbędnych dyskusji zabrałyśmy się do robienia prezentowej listy. Oczywiście ja również miałam dawać propozycje ciekawych i niebanalnych podarków, co było nie lada problemem. W celu znalezienia czegoś naprawdę fajnego postanowiłyśmy wspomóc się Internetem. I to rozwiązanie na szczęście pomogło, ponieważ dość szybko trafiłyśmy na stronę Mr.Toy, na której znalazłyśmy naprawdę sporo inspiracji na prezenty dla dziecka. 

Moim pomysłem było, między innymi, umieszczenie na liście gier edukacyjnych, które sądzę, że nie dość, że bawią to równocześnie uczą dziecko. Mi najbardziej spodobała się gra Mistrz Słowa, w którą sama z chęcią bym pograła. ;) Ale nie ma się co dziwić, ponieważ jestem pewna, że niejednego dorosłego takie spędzanie czasu z dzieckiem może również bawić i cieszyć.

A co Wy o tym myślicie? Czy sądzicie, że gry edukacyjne to fajny pomysł na prezent dla maluszka? Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.

Pozdrawiam Was serdecznie! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

4 komentarze

  1. Moja Milenka jest za mała na takie gry jeszcze, ale sama z mężem chętnie spędzam czas na grach dla "dzieci" np. spadające małpki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam obdarowywać dzieci w rodzinie grami ♥ Ja sama kocham planszówki ;D Troszkę ich się uzbierało ostatnio ;D Kocham gdy wieczory umila mi rummikub ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że fajny ;) Nasz mały na te święta dostał dużo takich gierek, gdzie można razem pograć rodzinnie ;) Czasami jest to męczące bo mały co ranek rozstawia gry i każe grać z nim :P Ale to fajna forma spędzenia razem czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się w nią gra z dzieciakami ;)

    OdpowiedzUsuń