Czas na aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie! Wiosna już niedługo! ;)

piątek, stycznia 13, 2017

Cześć kochani! :)

Stwierdziłam ostatnio, że wiosna zbliża się do nas dużymi krokami (optymistka ze mnie?) i że czas zacząć bardziej dbać o swoje ciało i swoją figurę. Święta, pogoda niesprzyjająca wychodzeniu na zewnątrz, trochę większe pofolgowanie sobie w kwestiach żywieniowych, to najczęstsze problemy, które spotykają naszą sylwetkę podczas zimy i największe pułapki jeśli chodzi o ilość nabywanej przez ten czas tkanki tłuszczowej. Czas zacząć się ruszać oraz bardziej odpowiednio jeść! Czy podzielacie moją opinię? :)

Źródło

Ponieważ na siłownię chodzić nie przepadam, a na bieganie czy rower jeszcze nie jest według mnie pora, postanowiłam zacząć od moich ulubionych ćwiczeń w domu. Najczęściej jest to stepper oraz ćwiczenia podpatrzone na filmikach w Internecie. Powiem Wam, że dzięki takiej prostej metodzie już nie raz udało mi się zrzucić kilka zbędnych fałdek. Trzeba być tylko systematycznym, a efekty same przyjdą.

Oczywiście wiadomo również, że nie tylko aktywność fizyczna ma wpływ na spalanie naszej tkanki tłuszczowej. Musimy zadbać o odpowiednią dietę. I tu już najczęściej jest pod górkę. Nie wiemy co jeść, jak jeść i ile jeść. Nie mamy pojęcia jak komponować swoją dietę, aby była odpowiednio zbilansowana i sprzyjała naszym priorytetom. Ja, szperając w tym celu na przeróżnych stronach internetowych, znalazłam fajne rozwiązanie tego problemu. Stronka eatzone.pl od razu sprawiła, że zatrzymałam się na niej na dłużej. Ludzie, którzy stworzyli to miejsce mają prawdziwe serce do tego co robią. Pomyśleli naprawdę o wszystkim i o wszystkich! Nie ważne, czy chcesz zrzucić kilka kilogramów, czy może po prostu chcesz jeść zdrowo i zbilansowanie, a może jesteś wegetarianinem, czy nie znosisz smaku ryb lub potrzebujesz pożywienia bezglutenowego - tu każdy znajdzie coś zgodnego z jego zapotrzebowaniami i preferencjami. Na stronce możecie zrobić mały test, który dobierze Wam dietę odpowiednią dla Was, możecie skorzystać z przepisów na różne dania, dowiedzieć się wielu ciekawostek z artykułów - do wyboru, do koloru. No i przede wszystkim możecie zamówić dietkę, która Wam odpowiada, pyszne, zdrowe i naprawdę urozmaicone jedzonko, które dostaniecie prosto do swojego domu. Czego chcieć więcej? Ja uważam, że dla osób, które chcą jeść odpowiednio, ale ze względu na swoje obowiązki niestety nie mają czasu na przyrządzanie posiłków, ta strona będzie jak znalazł! Polecam! :)

Źródło

Trzymajcie się kochani! Pozdrawiam Was serdecznie! Papa! :)

Inne posty na podobny temat:

0 komentarze