Ziołowy tonik do twarzy marki Nefret

czwartek, grudnia 08, 2016

Cześć! :)

W dzisiejszym wpisie będzie parę słów na temat dbania o cerę, a szczególnie cerę mieszaną oraz trądzikową. Jeśli jesteście posiadaczami tego typu skóry, to koniecznie musicie zainteresować się preparatem marki Nefret. Zapraszam do lektury posta! :)


Tonik Nefret to w 100% naturalna odpowiedź na wszelkie problemy skórne, w tym na łuszczycę, grzybicę i trądzik. Jego unikalny, ziołowo-witaminowy skład jest bezpieczny dla skóry, nie powoduje uczuleń, działa kojąco i dogłębnie odżywia. Tonik jest pozbawiony alkoholu i konserwantów, nie przesusza i nie podrażnia skóry. To doskonały wybór dla każdego rodzaju cery.

Tonik Nefret jest szczególnie polecany do pielęgnacji skóry trądzikowej. Działa oczyszczająco, zwęża pory, łagodzi stany zapalne i przyspiesza gojenie ran. Tajemnica tkwi w jego naturalnym składzie. Zioła doskonale odżywiają skórę i wpływają na ograniczenie produkcji sebum przez gruczoły łojowe. Tonik Nefret w krótkim czasie przynosi znakomite efekty estetyczne, usuwając także blizny potrądzikowe.

Efekty stosowania toniku Nefret są widoczne już po tygodniu!

Produkowany ręcznie tonik Nefret to najlepsze rozwiązanie dla osób, które chcą spowolnić upływ czasu. Stosując go na skórze twarzy, szyi i dekoltu można osiągnąć spektakularne efekty estetyczne. Skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna, wraca jej naturalny kolor, znikają przebarwienia i inne zmiany. Wzmocnione naczynia krwionośne lepiej dotleniają skórę i wspierają jej odbudowę. Mówimy STOP starzeniu!

Tonik do twarzy możemy kupić na stronie internetowej jego producenta, czyli marki Nefret. Cena tego kosmetyku to 29zł / 125ml.

Nasz preparat otrzymujemy w buteleczce z ciemnego szkła. Ma to zapewne ochronić kosmetyk przed negatywnym działaniem światła. Buteleczka zakręcana jest plastikowym korkiem. Niestety brak w niej jakiegokolwiek aplikatora, jest tylko duży otwór, przez który dozuje się płyn. Musimy sobie jakoś z tym poradzić, nie mamy innego wyjścia. W przyszłości producent mógłby udoskonalić ten aspekt, ponieważ aplikowanie toniku jest dość uciążliwe. Ale to tylko moje skromne zdanie. ;)


Sam płyn ma ciemny kolor, a jego zapach jest dość intensywny i bardzo ziołowy. Mamy jednak do czynienia z naturalnym produktem, więc nie można mieć w tej kwestii żadnych pretensji. Moim zdaniem to bardzo dobrze, że producent nie dodał żadnych perfum ani ulepszaczy aromatu. Ten ziołowy ani trochę mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, lubię takie zapaszki. :)

Działanie toniku wywarło na mnie dość duże wrażenie. Chociaż nie przepadam za tego typu produktami, postanowiłam dać mu szansę. Okazało się, że była to trafna decyzja, ponieważ już po jakichś dwóch tygodniach zauważyłam różnicę w wyglądzie mojej cery. Mam skórę mieszaną z tendencją do przetłuszczania się i faktycznie po dłuższym używaniu toniku strefa T zaczęła wydzielać dużo mniej sebum i pozostawała na dłuższy czas świeża i nie świeciła się.
Co do blizn, nie mogę się w tej kwestii wypowiedzieć, ponieważ na szczęście nie mam żadnych na buzi. Jeśli chodzi zaś o ogólny stan skóry, to faktycznie mogę przyznać, że wydawała się ona w dużo lepszej kondycji niż przed rozpoczęciem używania tego preparatu.

Ja osobiście jestem zadowolona z działania tego ziołowego cuda i polecam Wam je z ręką na sercu. Wypróbujcie i przekonajcie się sami na własnej skórze! :)

Pozdrowionka i buziaki! :* Papa! :)



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

3 komentarze

  1. Ja właśnie też nie jestem przekonana do tego typu toników, ale skoro mówisz że tak pozytywnie Cię zaskoczył. Tylko faktyczne mogliby ulepszyć aplikację !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, opis recenzji bardzo ciekawy :D Popatrzę na stronę producenta i na to co mają tam jeszcze ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie tak z butki aplikować mało wygodne, obowiązkowo trzeba przelać do jakiejś z aplikatorem, a to utrudnienie. Ale sam tonik ciekawy ; )

    OdpowiedzUsuń