Yankee Candle - Rhubarb Crumble - słodko-kwaśne ciacho :)

poniedziałek, grudnia 05, 2016

Witajcie kochani! :)

Chciałabym Wam dziś przedstawić zapach samplera Yankee Candle, który mi kojarzy się bardzo ze Świętami. Jest to aromat ciasta rabarbarowego z przepyszną, słodką kruszonką na wierzchu. Jak Wam się podoba taki opis? Zachęcający? :)


Sampler z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu podanego prosto z pieca cierpkiego rabarbaru oprószonego brązowym cukrem z dodatkiem aksamitnej wanilii.

Sampler Rhubarb Crumble z powodzniem możemy kupić w sklepie internetowym Goodies.pl za cenę 11zł / sztukę. Polecam Wam tą stronę, ponieważ znajdziecie tam naprawdę duży wybór tego typu asortymentu.

Rhubarb Crumble to dość specyficzny zapach, który może mieć zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Mi akurat przypadł on do gustu. Wosk ten ma zapach cierpko-kwaśnawo-słodki. Jest to połączenie trzech różnych, ale jakże pasujących do siebie aromatów. Bardzo kojarzy się on z ciastem z etykietki samplera, czyli z rabarbarowym wypiekiem z kruszonką. Jest w tym zapachu coś odświeżającego, ale także ciepłego i kojącego. Już po krótkiej chwili po rozpaleniu woń ta wypełnia mieszkanie sprawiając wrażenie, że właśnie przed chwileczką wyciągnęliśmy z piekarnika to przepyszne ciacho. Jak dla mnie Rhubarb Crumble jest strzałem w dziesiątkę. Polecam! :)


Inne posty na podobny temat:

5 komentarze

  1. Ten zapach także przypadł mi do gustu jest on bardzo naturalny i dobrze oddaje faktyczną mazwę. Każdy musi go wypróbować ☺ Pozdrawiam z pzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować ... Dzięki tego typu postom wiem co wrzucić do koszyka:)
    Myślę że bardzo się z nim polubię:)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak opis był zachęcający i dlatego też przeczytałyśmy cały wpis od deski do deski! :D Mamy już podobny wosk, tyle, że zapach naszego nie przypadł nam do gustu :p O, ale tani! Może i my go przetestujemy. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go dorować, ostatnio przy zakupach wyrzuciłam go z koszyka- teraz żałuję ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ; ) Będę musiała się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń