Przypominajka o rozdaniu na moim blogu! :)

sobota, września 10, 2016

Witajcie kochani! :)

Chciałabym przypomnieć, że jeszcze tylko przez kilka dni możecie zgłaszać się do rozdania na moim blogu. Do zgarnięcia są bardzo fajne produkty, tak że zapraszam wszystkich, którzy nie mieli okazji się zgłosić.


Praktycznie nie trzeba wiele wysiłku aby dać sobie szansę na otrzymanie tego zestawu, który kompleksowo zadba o Was od stóp do głów. Zapraszam do udziału! :)

Buziaczki! :*

Inne posty na podobny temat:

1 komentarze

  1. Kasiu, mam do Ciebie pytanie, i bardzo byłabym wdzięczna gdybyś odpowiedziała. Często zaglądam na Twojego bloga, czytam recenzje, kupuje kosmetyki, które u Ciebie się sprawdziły, ciągle szukam odpowiednich dla siebie, i w tym szukaniu strasznie się gubię. Już nie wiem co lepsze. Czytam też o olaplexie i jego pochodnych, fibreplexy, silaplexy...Moja pytanie do Ciebie wiąże się z tym właśnie. Czy uważasz, że używanie samego N3 tych produktów to dobry pomysł? Raz na tydzień, a właściwie, na weekend, gdzie wychodzę i chcę by moje włosy wyglądały ładnie. W tygdniu zwykle je wiąże, ponieważ mam taką pracę, która tego wymaga, lecz w weekend nie mogę ich okiełznać. Są takie bez życia. Mam mocno przetłuszczający się sklap, oraz suchutkie na długości. Aktualnie zależy mi na przyroście, sięgam po drożdże, jem pokrzywe mielona, nakładam maske drożdżowa na skalp. Szukam nadal idealnego szamponu do codziennego mycia. Chciałabym, abyś poleciła mi jakiś szampon, oraz dobrą odżywkę, odżywki. Przepraszam za tak długą wiadomość. Mam nadzieję, że nie olejesz mnie i miałabyś chęć pomóc:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń