Yankee Candle - Shea Butter - jak ciepły, otulający balsam do ciała

sobota, marca 19, 2016

Witam Was aromatycznie:)

Dlaczego aromatycznie? Bowiem mam dziś dla Was kolejną opinię o wosku Yankee Candle. Tym razem niuchałam tartę o nazwie Shea Butter. Jak myślicie, czy mi się spodobała? Mogę Wam zdradzić już na samym wstępie, że ten aromat jest naprawdę wyjątkowy. Czytajcie dalej a dowiecie się o nim więcej :)

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: masło shea.

Wosk Shea Butter z dużym powodzeniem kupimy za pomocą Internetu. Woski te są również dostępne w sklepach stacjonarnych posiadających w swoim asortymencie produkty Yankee Candle. Ja polecam Wam sklep internetowy Goodies.pl, w którym znajdziecie szeroki wybór wosków, samplerów czy świec. Woski są tam dostępne za kwotę 8zł / szt.

Opisywana przeze mnie tarta zapachowa jest całkowicie biała a jej etykieta przedstawia właśnie masełko shea oraz nasiona, z których jest ono pozyskiwane. Całość jak zwykle piękna i urzekająca.


Aromat wosku "na sucho" jest bardzo przyjemny i dość silny. Po rozpaleniu tarty w kominku otrzymujemy naprawdę ciekawy, piękny zapach, który otula nasze mieszkanie. Dla mnie jest to woń cudownego, ekskluzywnego, kojącego balsamu do ciała. Niby jest to zapach z rześkiej linii, ale posiada on w sobie jakieś ciepłe nuty. Nie jest to jednak aromat męczący, przeszkadzający czy mogący generować ból głowy. Zupełnie nie przeszkadza i można go palić długo czując się w jego obecności komfortowo. Zdecydowanie jest to zapach, który chciałabym posiadać w dużej świecy i który w takiej postaci z pewnością u mnie zagości :)


Inne posty na podobny temat:

7 komentarze

  1. Nie miałam tego zapachu, ale chciałabym mieć
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych zapachów;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem sobie wyobrazić, jaki to zapach :) Trzeba powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę, bo musi być świetny, a ogólnie bardzo lubię zapach masła shea :)

    OdpowiedzUsuń