Mleczko aragnowe z awokado do kąpieli i pod prysznic BingoSpa

piątek, stycznia 22, 2016

Witajcie :)

W tym poście przedstawię Wam mleczko do kąpieli i pod prysznic, które miałam okazję ostatnio wypróbować. Jest to mleczko z olejkiem arganowym oraz z awokado od firmy BingoSpa. Czy spisało się u mnie dobrze, czy może okazało się bublem? Czytajcie o tym w dalszej części posta :)





Świeże i energizujące mleczko BingoSpa do kąpieli i pod prysznic o delikatnym zapachu, zmienia kąpiel w relaksacyjny rytuał po którym skóra nabiera energii, staje się gładka, delikatna i nawilżona.

Zawiera olejek arganowy i olejek awokado.




Mleczko arganowe z awokado do kąpieli i pod prysznic znajdziemy w sklepie internetowym BingoSpa. Kupimy je także w wybranych sklepach stacjonarnych. Cena tego produktu to 14zł / 500ml.





Mleczko zawarte jest w plastikowej, przezroczystej, dość dużej butelce, która opatrzona jest minimalistyczną grafiką. Całość prezentuje się ładnie i przyciąga do siebie wzrok.


Kosmetyk ma całkowicie biały kolor, jego konsystencja jest średnio gęsta, typowa dla tego rodzaju produktów. Zapach mleczka jest przyjemny, aczkolwiek nie wyczuwam w nim ani grama oleju arganowego (który w sumie nie powinien mieć zapachu) ani również awokado. Ten produkt pachnie mi jak kosmetyki typu mleko i miód. Moja mama zachwycała się aromatem tego mleczka oraz generalnie mleczkiem samym w sobie :)


Czy na mnie też wywarło ono tak duże wrażenie? Otóż, pieniło się dobrze, myło dobrze, zapach był, jak dla mojego nosa, w miarę przyjemny. Używałam tego produktu jedynie pod prysznic, ponieważ kąpieli w wannie nie mam zwyczaju brać. Sprawdził się dobrze, ale nie zachwycił mnie w żadnym aspekcie. Po prostu dość przeciętny myjak pod prysznic. Nie mam mu nic do zarzucenia, ale też nie wyróżnił się niczym szczególnym. Taka jest moja opinia o tym produkcie.

Buziaki! Papa! :)



Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

7 komentarze

  1. Nie miałam tego mleczka :) nie mam bardzo dostępu do kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, a bardzo mnie ona ciekawi, bo ostatnio głośno o niej w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. raczej produkty do mycia od Bingospa nie wyróżniają się niczym, ja zwykle trafiałam na dziwne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zwyczajne myjadło więc nie wiem czy bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie zapach, ale tylko i wyłącznie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam bingospa, miałam od nich koncentrat cynamonowy i mogę polecić bo sprawdza się genialnie i pięknie ujędrnia skórę :))

    sakurakotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń