Maska do włosów ze spiruliną i keratyną BingoSpa

środa, stycznia 27, 2016

Cześć dziewczęta! :)

Tym razem post o kosmetyku do włosów, a mianowicie o masce ze spiruliną i keratyną firmy BingoSpa. Kiedyś wzbraniałam się przed wszelkimi składnikami proteinowymi w kosmetykach do włosów, ponieważ powodowały one u mnie przesuszenie oraz wielką szopę. Po zregenerowaniu się moje włosy polubiły jednak te składniki, dlatego nie bałam się opisywanej przeze mnie w tym poście maski. Moją opinię na jej temat znajdziecie poniżej :)





Maska BingoSpa z keratyną i spiruliną przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i łamliwych.

Keratyna jest głównym budulcem łodygi włosa, odpowiedzialnym za właściwości fizykochemiczne włosów a także ich wygląd, kondycję i jakość. Najważniejsza strukturalna część łodygi włosa - czyli kora - jest zbudowana ze skręconych włókienek keratyny związanych ze sobą poprzecznymi wiązaniami dwusiarczkowymi. Keratyna wchodzi również w skład zewnętrznej osłony włosa, której stan odpowiedzialny jest za połysk, gładkość i wrażliwość włosów na działanie różnych szkodliwych czynników zewnętrznych.

Keratyna posiada skład aminokwasów podobny do ludzkiego włosa, dzięki temu wykazuje wysokie powinowactwo do keratynowych struktur włosa i jest cenną substancją aktywną o działaniu kondycjonującym i regenerującym.
Przewaga hydrolizatu keratyny nad innymi związkami o podobnym działaniu polega na jego zdolności do wnikania w głąb i trwałego wiązania się z łańcuchami keratynowymi włosa, dzięki czemu poprawia się ich wygląd i właściwości: wytrzymałość mechaniczna, sztywność, podatność na skręcanie i układanie.

Spirulina morski wodorost o bogactwie składników odżywczych regeneruje włókna włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu końcówek, dodaje im objętości i sprężystości, hamuje wypadanie włosów.




Maskę do włosów ze spiruliną i keratyną otrzymamy w sklepie internetowym BingoSpa. Zakupimy ją także w wybranych sklepach stacjonarnych. Cena tego produktu to 12zł / 500ml.




Maska do włosów opakowana jest w duży, zakręcany słój wykonany z plastiku. Uwielbiam tego typu pojemniki! Ten, po odkręceniu wieczka, zabezpieczony jest jeszcze jednym, dodatkowym wieczuszkiem. Jak dla mnie super rozwiązanie, które przedłuża trwałość naszego produktu.
Grafika na opakowaniu jest skromna, aczkolwiek mi się podoba, ponieważ uważam, że minimalistyczne grafiki bardziej przemawiają do kupującego.


Maska ma kolor biały, a jej konsystencja jest średnio gęsta. Jak na maskę, można by powiedzieć, że niezbyt gęsta. Zapach kosmetyku jest dość intensywny, bardzo ładny i przyjemny. Utrzymuje się jakiś czas na włosach po użyciu.


Działanie tego produktu na moich włosach było wyśmienite! Maska nic a nic ich nie obciążała, ładnie dociążała, sprawiała, że włosy po jej zastosowaniu były miękkie, sprężyste oraz wygładzone - zero puchu. Maskę tą nakładałam zwykle na jakieś 10-15 minut 2 razy w tygodniu. Czy po dłuższym używaniu tego kosmetyku zauważyłam poprawę stanu włosów, ich wzmocnienie, większą objętość oraz zahamowanie wypadania? Na pewno maska wpłynęła na lepszy stan moich pukli, może niekoniecznie na zwiększenie ich objętości. Z wypadaniem na szczęście nie mam w tym momencie kłopotów, więc tego aspektu nie będę oceniała. Generalnie moje włoski polubiły się bardzo z tym produktem. Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i mogę polecić go Wam z czystym sumieniem.

Miałyście i stosowałyście już ten kosmetyk? Jeśli tak to czekam na Wasze opinie o nim. Piszcie koniecznie jak się u Was sprawdzał.

Ściskam Was mocno! :)




Kosmetyk miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy
Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

8 komentarze

  1. Hej, zastanawiałam się ostatnio dość poważnie nad tą maska, ale w końcu została na sklepowej półce i chyba po nią wrócę :D

    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej serii maskę z algami i fajnie się spisywała

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy bardzo lubią kreatynę. Tej maski jednak nie miałam chyba. Z bingo miałam te różowa z kaszmirem i jeszcze jakaś jedna ale już nie pamiętam z czym ona była.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę ją wypróbować, brakuje mi keratynowego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto po nią sięgnąć i zrobię to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jej nigdy ale chyba chętnie bym wypróbowała. może zadziałałaby na wypadanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam ich produktów,ale wyłącznie pielęgnacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszą mnie ich produktu już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń