Yankee Candle - Tarte Tatin - aromatyczna tarta z jabłkami

poniedziałek, grudnia 28, 2015

Cześć kochane :)

Dziś kolejny post z serii zapachowych. Będzie naprawdę smacznie i naprawdę aromatycznie, ponieważ napiszę Wam o zapachu Tarte Tatin od Yankee Candle. Myślę, że tym, którzy jeszcze nie wąchali tego zapachu przypadłby on do gustu, a już na pewno tym, którzy kochają szarlotkę! :)

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.

Wosk Tarte Tatin możemy z powodzeniem kupić w sklepie internetowym Goodies.pl za cenę 7zł / szt.

Sam wosk jest w kolorze zgaszonej czerwieni a jego naklejka przedstawia nam placek z jabłkami w otoczeniu dojrzałych, soczyście wyglądających jabłuszek. Po prostu pycha! :)


Zapach tego wosku urzekł mnie już kiedy powąchałam go "na sucho". Pierwsze co przyszło mi na myśl i co powiedziałam mojemu Ł., że jest to zapach identyczny kiedy smażymy na patelni jabłka z przyprawami do naszej szarlotki. I to jest dokładnie ten zapach! Świeże jabłuszka przyprawione wanilią i cynamonem, to właśnie czuję w tym wosku. Kiedy go odpaliłam okazało się, że aromat zgadza się z tym co czułam jeszcze przed jego odpaleniem. Ucieszyło mnie to niezmiernie, ponieważ woń jest przepiękna. Nawet po całkowitym rozgrzaniu się wosku nie zmienił się on w duszący czy ciężki, ale cały czas był przyjemny i niezwykle pyszny. Czy chciałabym mieć dużą świecę o zapachu Tarte Tatin? Powiem Wam, że zastanawiam się nad tym. Może kiedyś ją sobie sprawię, ponieważ aromat jest bardzo przyjemny i domowy.

Pozdrawiam :)



Inne posty na podobny temat:

11 komentarze

  1. Mmmmmmm, co za pasujący do zimowego wieczoru aromat;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam ten wosk. Ale nie na tyle aby kupowac świecę, nawet małą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie poznałabym zapach na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musi cudownie pachnieć. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeczki od nich pachną cudownie. Bardzo polecam.

    Podłogi Kalisz

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich świeczki, to chyba moje ulubione.
    wnetrzazklasa.net

    OdpowiedzUsuń

  7. Świeczki od nich pachną cudownie, tworząc przyjemny i relaksujący aromat, który rozprzestrzenia się w pomieszczeniu. Bardzo polecam ich zapachy, które mogą stworzyć wyjątkową atmosferę w każdym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń