Moja lista życzeń ze sklepu internetowego Dresslink :)

wtorek, lipca 07, 2015

Cześć dziewczyny :)

Jakiś czas temu stwierdziłam, że sklepy stacjonarne nie zadowalają mnie już swoim asortymentem tak jak to wcześniej miało miejsce. Coraz częściej z zakupów wracam z pustymi rękami i po kilkugodzinnym łażeniu po mieście nie znajduję zupełnie nic odpowiedniego dla siebie. Wychodzę z domu z konkretną, sprecyzowaną myślą czego potrzebuję, ale niestety nie mogę tego nigdzie dostać. W związku z kilkoma już takimi sytuacjami, które w ostatnim czasie mi się przydarzyły stwierdziłam, że chyba czas pomyśleć o zakupach on-line. Trafiłam na sklep Dresslink.com i tam znalazłam to czego szukałam :) Dziś chciałabym przedstawić moją krótką, ale wymarzoną wishlistę rzeczy, które w tymże sklepie sobie upatrzyłam i które chciałabym mieć. Zapraszam do oglądania :)

http://www.dresslink.com/women-casual-turn-down-collar-long-sleeve-plaid-shirt-tops-p-27069.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia401

Ta koszula od razu wpadła mi w oko. Poszukuję takiej dłuższej od dawna, dlatego z miłą chęcią bym ją przygarnęła :) Do legginsów, które bardzo lubię nosić byłaby idealna!


http://www.dresslink.com/new-womens-fashion-long-sleeve-winter-warm-thickening-plaid-blouse-tops-shirt-p-18975.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia401

Ta koszula (co zrobić, uwielbiam koszule :P) zwróciła moją uwagę ze względu na jej "miśkowe" wykończenia. Okazało się, że pod spodem jest calutka obita futerkiem, a więc cieplutka i praktyczna na nieco chłodniejsze dni, ale kiedy jeszcze nie chcemy zakładać na siebie kurtki. Pomyślałam, że byłaby wręcz idealna dla mnie!

Jak widzicie nie jestem zbyt wymagająca ;) Oczywiście w sklepie Dresslink.com spodobało mi się jeszcze mnóstwo innych ciuszków oraz akcesoriów, ale nie chcę Was zanudzać moimi chciejstwami ;)

Jak podobają się Wam wybrane przeze mnie fatałaszki? Macie podobny gust czy może wybrałybyście zupełnie coś innego? Aha, i czy znacie sklep Dresslink.com? Miałyście okazję robić już tam zakupy? Byłabym wdzięczna za opinie na ten temat. Czy warto? Jak długo czekałyście na zamówienie? Piszcie mi o tym w komentarzach. Z góry Wam dziękuję :)

Jeśli możecie to klikajcie w linki do ciuszków. Byłabym Wam bardzo wdzięczna za pomoc :) Z góry Wam wszystkim dziękuję :*

Trzymajcie się cieplutko :)

 
http://www.dresslink.com?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia401

Inne posty na podobny temat:

19 komentarze

  1. Bardzo lubię tego typu koszule w kraty

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza koszula uderza w moje gusta :)
    Sama mam 2 koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już jedną, ale stwierdziłam, że to stanowczo za mało ;)

      Usuń
  3. Też kocham koszulę, chodzę w nich na okrągło! Te bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie identyczna jak ta pierwsza koszula jest w zarze już na przecenach ;) A z innej beczki - kiedy pojawi sie formularz na zakończenie akcji zapuszczania?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie kupowalam ubran w takich sklepach ale po filmach na YouTube widze, ze dziewczyny czesto maja problem z za malymi rozmiarami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, problem z dobraniem rozmiaru może być ponieważ jest to chińska rozmiarówka. Ale wystarczy się chyba dobrze zmierzyć i powinno być okej. Mam nadzieję ;)

      Usuń
  6. Nie mam nic z takich sklepów i szczerze mówiąc pierwszy raz o nim czytam. Koszule mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pierwsza koszula bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula pierwsza jest ekstra :) ja właśnie czekam na swoją paczkę od dresslink, zobaczymy co to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym sklepie jeszcze nie zamawiałam, ale widzę że asortyment mają podobny do innych tego typu sklepów internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie zamawiałam u nich. Jestem ciekawa co to do mnie przybędzie ;)

      Usuń
  10. Koszule co prawda nie są w moim stylu, ale obejrzę inny asortyment z tego sklepu. Poklikam :)

    OdpowiedzUsuń