Maska do włosów Natur Vital - recenzja

piątek, maja 30, 2014

Witam Was serdecznie :)

Dzisiaj przygotowałam recenzję aloesowej maski do włosów Natur Vital. Bardzo wiele dziewczyn ją zachwala i jest z jej działania bardzo zadowolona. Czy sprawdziła się na moich włosach równie dobrze? Sprawdźcie sami czytając dalej tego posta :) 




1. Opis producenta

Nawilżenie i połysk, dla osób o wrażliwej skórze głowy. Nowa, hypoalergiczna, opracowana pod nadzorem dermatologów, doskonale tolerowana przez skórę formuła łączy w sobie skuteczność różnych ekstraktów roślinnych aby zadbać o włosy w najbardziej naturalny sposób. Zawiera ekstrakt z szałwii i żeń-szenia pochodzące w 100% z certyfikowanych upraw organicznych. Nie zawiera barwników, silikonów, parabenów ani olejów mineralnych (parafiny).
Rezultat: włosy miękkie i nawilżone. Ułatwia rozczesywanie włosów i zapobiega ich splątywaniu się. Poprawia połysk i objętość włosów.

2. Skład

Aqua, Cetearyl Alcohol, Aloe Barbadenis Leaf Juice, Cetyl Esters, Glycerin, Juniper Communis Fruit Extrat, Behetrimonium Chloride, Panthenol, Cetrimonium Chloride, Parfum: Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Sehydroacetic Acid, CI 7789.

3. Cena i dostępność

Maska ta jest dostępna w większości drogerii Natura. Kupimy ją tam za cenę około 25zł / 300ml. Jest więc łatwo dostępna.

4. Moja opinia

Maska znajduje się w plastikowym słoiczku. Jest on zakręcany, ale wyposażony również w dodatkowe wieczko. Możemy sobie zatem wybrać jaki sposób otwierania bardziej nam odpowiada. Mi to wieczko bardzo się podoba i używam tylko jego. Słoiczek jest opatrzony w naklejki, które zwracają uwagę. Mi osobiście się ta grafika podoba. Na opakowaniu umieszczony jest instruktaż w języku polskim.
Konsystencja maski jest gęsta, ale równocześnie lekka. Może to brzmi dziwnie, ale takie właśnie mam odczucia podczas nabierania tego kosmetyku na palce. Maska jest treściwa i zarówno jakby napowietrzona i lekka. Nie potrzeba nakładać jej zbyt wiele na włosy, dzięki czemu jest ona bardzo wydajna.
Zapach tego kosmetyku jest intensywny. Na początku był dla mnie dość drażniący, ale po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do niego. Na całe szczęście nie utrzymuje się długo na włosach.
Działanie tej maski na moje włosy jest bardzo dobre. Cudnie nawilża, ułatwia rozczesywanie, włosy po jej zastosowaniu mają śliczny skręt i są mięciutkie, dociążone ale nie przeciążone. Jestem bardzo zadowolona z tej maski i na pewno kupię następne opakowanie. Polecam!

Miałyście tą maskę? Jak się u Was sprawdzała? Piszcie!

Pozdrawiam :)

Inne posty na podobny temat:

20 komentarze

  1. ja tej maski akurat nie miałam, ale niedawno skończyłam biovax z olejami i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli masz takie same wrażenia, jak ja, również ją uwielbiam, często wzbogacam olejem, żeby jeszcze lepiej dociążała :) Coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łatwo dostępna? Ja już trzy miesiące jej w naturze nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam napisać recenzje tej maski w weekend.. ubiegłaś mnie! :D Ja równiez ją uwielbiam! niestety zostało mi jej tylko na 1 użycie, a w mojej Naturze jej nie ma... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować. Nigdy o niej nie słyszałam, a potrzebuje nawilżenia, może spełniłaby moje oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcialabym ja wyprobowac poniewaz slysze same dobre opinie. Boje sie, jednak ze aloes dalej wlasnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ja uwielbiam jest jedna z najlepszych jakie miałam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecę ją przyjaciółkę która ma loczki- które żyją swoim życiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. moja faworytka :)
    pierwsze opakowanie kończę i już marzę o kolejnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem dlaczego, ale zawsze jak jakaś maska ma w sobie aloes to mnie już samo to przekonuje do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo zastanawiam się już nad zakupem tej maski czy sprawdzi się na moich włosach , ale może warto spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas mam na nią mega ochotę :)
    Mam nadzieję, że uda mi się ją kiedyś przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się wypróbowanie tej maski ale niestety u siebie nigdzie nie mogę jej dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza maska nawilżająca! ;) Ciągle do niej wracam, będę musiała kupić kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale chcę kupić. Jednak Naturę mam dość daleko, bo ja niestety mieszkam w małej mieścinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam dosyć dawno ale z tego co pamiętam to sprawdzała się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę tą maskę, ale bardzo mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie zastanawiam się nad jej kupnem, aloes jest bardzo wysoko w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń