Yankee Candle - Winter Glow - orzeźwiający, zimowy dzień

środa, stycznia 25, 2017

Hej kochani! :)

Chciałabym dziś przedstawić Wam iście zimowy zapach marki Yankee Candle. Nadaje się on idealnie na obecną porę roku i sprawia, że możemy poczuć się w zaciszu własnego mieszkania jeszcze bardziej przytulnie. Mój sampler miałam ze sklepu Aromatowo.pl.


Sampler Winter Glow Yankee Candle z kolekcji Q4 2015 o zapachu zamarzniętych gałęzi drzew i świerkowych igieł, rozświetlonych bursztynowymi promieniami zimowego słońca.

Sampler Winter Glow kupimy w wielu sklepach internetowych oraz stacjonarnych z tego typu asortymentem. Ja szczególnie polecam sklep Aromatowo.pl, skąd właśnie pochodził mój sampler tego zapachu. Cena jednej sztuki to 11zł, ale w tym momencie na stronce trwa promocja i ta świeczuszka kosztuje tylko 8,25zł.

Nasz sampler ma biały kolor oraz piękną etykietkę przedstawiającą lampion z palącą się świecą oraz śnieżynki, a to wszystko w asyście puszystego śniegu. Jest to naprawdę nastrojowa i cudna naklejka współgrająca z bielą wosku. Sam zapach po odpaleniu jest średnio intensywny, ale dobrze wyczuwalny. Bardzo trudno jest mi go opisać. Czuję w nim jakąś delikatną męską nutkę, trochę lasu i jakąś świeżość, ale z tej kompozycji zapachowej emanuje także ciepło. Aromat jest na pewno bardzo zimowy, dlatego na ten okres jak najbardziej Wam go polecam. Mi do tego stopnia przypadł do gustu, że sprawiłam sobie dużą świecę, która w takim formacie elegancko prezentuje się na półce. Winter Glow będzie strzałem w dziesiątkę dla tych z Was, którzy lubują się w zimowych, nieco leśnych i specyficznych aromatach. Polecam gorąco!

Buziaki! :* Papa! :)



Sampler miałam okazję przetestować dzięki uprzejmości firmy

Nie wpłynęło to jednak na moją opinię o tym produkcie.

Inne posty na podobny temat:

11 komentarze

  1. Czytam post i zastanawiam się czy byłby odpowiedni dla mojego nosa.
    Myślę że warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że warto spróbować! :) Ja osobiście uwielbiam eksperymentować z przeróżnymi aromatami i często trafiam na swoje ulubione, chociaż czasami nic na to nie wskazuje. ;)

      Usuń
  2. Męskich nut niestety nie lubię, ogólnie zimowe zapachy średnio do mnie przemawiają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie przepadałam za męskimi świeczkami, ale ostatnio polubiłam. Może warto wypróbować? :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę przyjemny i miły dla noska. Polecam! :)

      Usuń
  4. Oj ja czuję że mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, więc nic innego Ci nie pozostaje jak tylko po niego sięgnąć. :)

      Usuń
  5. Oh piękny jest ten zapach :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny zapach :*
    Też wyczułam w nim właśnie nuty męskie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń